Spoznajte JYSK

Poiščite vse informacije, katere potrebujete, da bi bolje spoznali JYSK kot svojega bodočega delodajalca. 

Spoznajte JYSK

Poiščite vse informacije, katere potrebujete, da bi bolje spoznali JYSK kot svojega bodočega delodajalca. 

JYSK Values (Vrednote)

JYSK vrednote je utemeljil lastnik Lars Larsen. Le te odražajo obnašanje in odnos katere pričakujemo od vseh JYSK zaposlenih.

Naše vrednote opisujejo tri besede, katere vse naše zaposlene vsakodnevno spominjajo kako se morajo obnašati do strank ali do sodelavcev. Verjamemo v spretnost dobrega prodajalca, sodelavce in močno kulturo podjetja.

TRGOVEC

Ustrežljiv: stranko in njegove/njene potrebe postavljam na prvo mesto.

Pazi na stroške: sredstva uporabljam pazljivo in se izogibam nepotrebnim stroškom.

Zanesljiv: dogovor je dogovor. Držim se obljub.

Osredotočam se na doseganje ciljev: predano delam, da bi dosege svoje cilje in cilje celega tima.

Profesionalen: kompetenten/na sem in moj odnos je pravi, kot tudi pristop do dela on sodelavcev.

 

KOLEGA

Pomaga kolegom: rad pomagam ion vedno sem pripravljen vložiti dodaten trud.

Spoštuje druge: spoštujem vse s katerimi sodelujem.

Prilagodljiv: prilagajam se spremembam in sodelavcem priskočim na pomoč tudi ko mi to ne ustreza najbolje.

Odprt, iskren in direkten: govorim tako kot je - direktno, na iskren in odprt način.

Pozitiven: vidim izzive in ne probleme.

 

KULTURA PODJETJA

Predan: dam vse od sebe, vplivam in doprinašam timu.

Lojalen: vedno stojim za  JYSK-om in svojimi sodelavci – v vseh situacijah, tako dobrih kot težkih.

Sodeluje: z veseljem sodeluje s sodelavci iz drugih oddelkov.

Pravica in obveza povedati svoje mnenje: imam pravico povedati svoje lastno mnenje, da prispevam h napredovanju našega poslovanja.

JYSK veleposlanik: ponosen/na sem na svojo „JYSK plavo kri“.

JYSK Leadership 

JYSK Leadreship opisuje obnašanje in odnos katerega pričakujemo od tebe kot vodje v JYSK-u.

Imamo in verjamemo en drugemu. Verjamemo v delegiranje in svobodo z odgovornostjo.

Vodja mora v JYSK-u zagotoviti, s svojimi  profesionalnimi ali osebnostnimi sposobnostmi, da smo vedno na pravi poti do novih rezultatov, ter da so naši zaposleni vedno poleg nas. Pa ne zato ker morajo, temveč zato ker želijo. Zato so naše vodje zelo pomembni za naš uspeh.

JYSK Leadership lahko opišemo s tremi besedami: leader, coach in communicator.

LEADER (vodja)

USMERJEN JE H REZULTATOM: VEDNO ŽELIM ZMAGATI. Neprestano delam na napredku učinka in rezultatov, ter redno izvajam follow up.

ODLOČEN: odločitve prinašam pravočasno – tako v meni sprejemljivim, kot tudi v manj sprejemljivim  situacijah.

PREVZEMA ODGOVORNOST: stojim za svojimi odločitvami in aktivnostmi, katere izvajamo, jaz moj tim in JYSK.

PROAKTIVEN: vedno razmišljam dva-tri korake vnaprej in pravočasno reagiram.

 

COACH (trener)

RAZVIJA: razvijam in treniram svoj tim, da bi bili še bolj učinkoviti in odkrivam talente, da bi zagotovili še bolj močno mrežo talentov.

VKLJUČUJE: razumem kaj motivira moj tim, ter jih spodbujam da prispevajo h izboljšanju rezultatov.

DAJE FEEDBACK: dajem JYSK feedback, odvisno od situacije.

ZAGOTAVLJA FOKUS: zagotavljam, da je moj tim osredotočen na tisto kar nam prinaša rezultat.

 

COMMUNICATOR (komunikrator)

VZOR DRUGIM: sem za vzgled.  

MOTIVIRA: spodbujam svoj tim, da so vedno „v nizkem štartu“ skozi jasno in motivirajočo komunikacijo.   

PREPRIČLJIV: zagotavljam, da moj tim sprejema odločitve skozi kompetentne razlage in primerno obnašanje.

INFORMIRA: pravočasno delim vse pomembne informacije s svojim timom in nadrejenimi. 

Obljube zaposlenim

  • JYSK je ponosen, kako dobro skrbi za svoje zaposlene ter jim pomaga pri doseganju ciljev.
  • Z mnogo truda in trdega dela, so priložnosti pred vami neomejene.
  • Skupaj delamo da bi dosegli medsebojna pričakovanja za razvoj kariere v JYSK-u.

Prinesi predanost, čakajo te možnosti!

„Prinesi predanost, čakajo te možnosti “ je  naziv in okvir naših obljub zaposlenim. Vsi določajo naše obljube zaposlenim – in opisujejo zakaj je JYSK tako privlačno delovno mesto:

 

Močni timi, veliko sodelovanja.

JYSK je podjetje, ki se hitro razvija z veliko predanosti na svojih področjih. To pomeni da se lahko veselite izzivom in vzburljivemu delovnemu dnevu, kjer boste del močnega tima, ki zelo tesno sodeluje:

  • Lahko računate na svoj tim,
  • Vaše mnenje bo poslušano,
  • Bili boste vključeni v timsko delo.

 

Naš koncept in struktura ostvarjajo možnosti.

JYSK ima močne in dokazane poslovne koncepte, ki uspešno funkcionirajo. Te vam bodo dali čas in energijo, da boste še bolj učinkoviti:

  • imate več časa za stranke,
  • veste kdo, kdaj in kako,
  • imate določene cilje,
  • počutite se pripravljeni.  

 

„Ko ti rasteš, tudi mi rastemo“

V JYSK nam je zelo pomembna Vaša kariera, Vaše želje in Vaši potenciali. Imamo vrhunski trening, čigar cilj je razvijanje naših talentov:

  • lahko začnete uspešno kariero,
  • dobili boste treninge na delovnem mestu,
  • sodelovali boste v naših internih treningih.
  • Ponujamo Vam znanje, če ste prišli s pravim odnosom.

Internacionalna JYSK kultura

  • Eden od glavnih razlogov uspeha JYSK-a je močna kultura podjetja, ki se ni menjala od kar je Lars Larsen odprl svojo prvo JYSK-ovo trgovino leta 1979.
  • Danes JYSK posluje v 19. različnih državah – kultura podjetja pa je še vedno enaka …

Naša internacionalna kultura

Naša močna kultura podjetja izhaja iz podjetniškega pristopa Larsa Larsena in jasnega načina poslovanja. Naše skandinavske korenine so imele pomembno vlogo pri določanju naših osnovnih poslovnih vrednosti.

  • Vsi zaposleni dobijo veliko odgovornosti.
  • Vsi vlagamo napor v isti cilj.
  • Vsi delamo skupaj ne glede na delovno mesto in položaj.
  • Imamo močan timski duh.
  • Direktni in razumni smo.

JYSK NORDIC posluje v spodaj navedenih državah:

  • Danska
  • Norveška
  • Švedska
  • Finska
  • Poljska
  • Združeno Kraljestvo
  • Nizozemska
  • Slovenija
  • Hrvaška
  • Bosna in Hercegovina
  • Kitajska
  • Češka
  • Srbija
  • Madžarska
  • Ukrajina
  • Romunija
  • Slovaška
  • Bolgarija
  • Grčija

Prihodnost JYSK-a

Če o JYSK-u razmišljate kot o svojem bodočem delodajalcu, je nam zelo pomembno da imate široko sliko o podjetju, katerega zaposleni lahko postanete. Zato Vam želimo pokazati kaj vam lahko prihodnost v JYSKu prinese. Seveda je nemogoče predvideti, kaj se bo zgodilo – vendar pa bomo vseeno poskušali:  

  • JYSK se pomika skozi veliko sprememb in širi se hitreje kot kdaj koli prej.
  • Pomikamo se v novi smeri, skušamo ustvariti nove perspektive o našem brendu.
  • Razvijamo spletno poslovanje zelo hitro in s stalnim tempom.
  • Nadgrajujejo čvrsto zgodovino, da bi ustvarili še boljšo prihodnost.
  • V JYSKu dela ogromno zvestih delavcev, ki imajo priložnost vplivati na novo in boljšo prihodnost JYSK-a.

Verjamemo, da so stvari vedno lahko boljše in večje – in  s tem želimo zagotoviti, da stranka vedno lahko ponudimo odlično ponudbo in prihodnost. .

Izražamo naše splošne ideje o prihodnosti  JYSK-a v naši misiji in viziji. Želimo narediti nekaj več, kot samo ponujanje odlične ponudbe na osnovi cene našim strankam. Naš celotni koncept mora biti kazalec odlične ponudbe za naše stranke.

 

JYSK MISIJA – zakaj smo tu

  • Odlična skandinavska ponudba za vse v spanju in bivanju.

 

Da bi to razložili, si poglejmo dele izjav o misiji:

Odlična ponudba

Odlična ponudba v JYSK-u je veliko ve od konkurenčne cene in ponudbe. Odlična ponudba je pravzaprav naš celotni koncept in postrežba katero stranka dobi v JYSKu.

Za vse

  • Želimo biti blizu strankam in zato verjamemo, da moramo ponuditi nekaj več, tako v novih državah, kot tudi tam kjer že imamo trgovine.

Spanje in bivanje

  • JYSK ima dolgo zgodovino prodaje s strokovnjaki na področju prešitih odej, vzglavnikov in ležišč. Poleg tega pa ponujamo tudi vrtno in notranje pohištvo.  

 

JYSK  VIZIJA

JYSK  VIZIJA je usmerjena na naše tri najbolj pomembne sodelujoče: stranke, zaposlene in delničarje.  Želimo biti:

  • prvi izbor našim strankam
  • prvi izbor tistim, ki želijo delati v maloprodaji,
  • najbolj razširjen in najbolj dobičkonosna veriga trgovin na svetu. 

Časopis za zaposlene: GO JYSK

GO JYSK je naziv našega časopisa za zaposlene. Osvojil je kar nekaj nagrad na Danskem in v Evropi, predvsem za svojo kvaliteto in obliko. Preberite si nekaj več o GO JYSK-u tako da kliknete na spodnjo povezavo. 

  • Tiska se v 11.000 izvodih in prevaja na 19 različnih jezikov.
  • Objavlja se 4x/letno -  marec, junij, september, december.
  • Pošiljamo ga na domače naslove, vseh zaposlenih.
  • Njegov namen je informirati, zbližati in zabavati vse zaposlene v JYSK-a v vseh državah.
  • Prinaša zgodbe naših zaposlenih - iz njihove perspektive. Usmerjen je na ljudi, in indirektno opisuje kako biti dober sodelavec.
  • Prinaša članke s trenutno zanimivimi temami.
  • Gradi duh podjetja, s tem ko ponuja dober primer, kateremu lahko vsi sledijo.
  • Kot mednarodni časopis, prinaša 4 strani ki so namenjene državi v kateri izhaja (razen Anglija).
  • Je sproščen – to ni službeni časopis, kjer uprava drži govor zaposlenim.
  • Lahko spodbudi konstruktivne debate med sodelavci.
  • Primarno je usmerjen h interesom in potrebam zaposlenih.
  • To je kanal za informiranje znotraj podjetja, tu so opisani trenutni izzivi in projekti.
  • Krepi duh podjetja v različnih državah.
  • Je osnova za učenje o trgovinah v drugih JYSK državah.