Zaposlite se v našem Oddelku za odnose s strankami!

Zaposlite se kot Specialist za odnose s strankami


Postanite najboljši specialist in poiščite prave rešitve za stranke
• Pridite s pravim odnosom in mi vas bomo naučili vse kar morate vedeti, da bi brezhibno opravljali svoje delo v oddelku
• Postanite del edinstvenega in močnega tima
• Ulovite priložnost za hitro in profesionalno kariero v JYSKu
• Postanite del podjetja, ki za svoje zaposlene naredi veliko

Kot Specialist za odnose s strankami boste imeli  sledeče odgovornosti:
• Biti odličen specialist in prispevali boste skupnemu delovanju Oddelka za odnose s strankami ter celotnega tima
• Učili se boste in nadgrajevali znanje o naših artiklih in zadovoljevanju strank
• Poznati svoje stranke – poznati potrebe, situacije in razpoloženje stranke
• Zagotoviti vsakodnevno kvaliteto dela Oddelka za odnose s strankami
• Sodelovati pri izboljševanju in razvoju vsakodnevnih postopkov

To delovno mesto je za vas idealno, če ...
• uživate v napetem in naglem okolju, kjer se vsaki dan razlikuje od preteklega
• orientirani ste na rezultat ni motivirani da prispevate učinku celega tima
• imate odlično energijo, karizmo in pozitiven odnos
• ste timski igralec in dober sodelavec, ki je vedno pripravljen pomagati
• veseli ste in osredotočeni na zadovoljevanje strank, vedno imate v mislih, da je stranka vedno na prvem mestu in mu vedno želite nuditi edinstveno nakupovalno izkušnjo
• prilagodljivi ste in sposobni prioritizirati naloge
• ste delavni, natančni in pripravljeni na učenje in razvoj

 

Izvedite še več o nas, in odkrijte kaj vam lahko ponudimo
Da bi izvedeli več o delovnem mestu Specialist za odnose s strankami in kulturi podjetja JYSK, kliknite na "Spoznajte Kristino" – eno izmed naših Specialistov za odnose s strankami, ki opisuje kako je delati pri JYSKu.

Vas še kaj zanima? 
V kolikor imate kakršna koli vprašanja vezana za delovno mesto, nam lahko pišete na posao@jysk.com.

Osnovno o tvojem delovnem mestu?

• Komunikacija z drugimi, je nekaj kar zelo rada opravljam, delov trgovini pa mi ni tako zelo odgovarjalo – zato sem želela probati z delom v oddelku odnosov s strankami.

• Od nekdaj sem vedela, da je JYSK eno veliko podjetje, in da se tukaj dogaja veliko stvari, pa vseeno nisem vedela vsega o JYSKu. Tako da sem samo skočila v delo in danes sem vesela da je bilo tako.

Kako je biti Specialist za odnose s strankami v JYSKu?

• Menim, da je odlično in da se vsak dan razlikuje od prejšnjega. Odgovarjanje na klice in elektronska sporočila na prvi pogled deluje monotono, a se tudi to razlikuje od dneva do dneva – nikoli ne veste kdo vas kliče in kakšen problem bo potrebno rešiti. 

• V oddelku za odnose s strankami imamo veliko različnih nalog, katere opravljamo, in v vsakem trenutku morate biti pripravljeni na reševanje problemov in na zagotavljanje zadovoljne stranke.

Izzivi s katerimi se srečuješ na delovnem mestu? 

• Izzivi so, med ostalim tako ali tako nikoli ne veš kdo te bo poklical. Lahko je to stranka s težavo, ali pa dostava blaga, ki je bila poškodovana – ti pa moraš najti pravo rešitev. 

• Vsaki izziv, katerega dobimo, moramo rešiti, ne glede na to ali je to poškodovana dostava, stranka s svojo težavo ali karkoli drugega, mi vedno moramo najti najboljšo možno rešitev za določeno situacijo, tako da je stranka na koncu zadovoljna.

Opiši nam delovno vzdušje v tvojem oddelku.

• Vzdušje je zelo lahkotno, in vsi smo si zelo blizu. 

• Med seboj vsi komuniciramo in se zato tudi ugodno počutimo. Veliko se hecamo na lasten račun, pa tudi na račun  vodje tima.  

Zakaj bi nekdo moral izbrati JYSK za svojega delodajalca?

• V prvi vrsti bi rekla, da zaradi skupnosti katero imamo. Zaradi dejstva da smo si vsi blizu in da se lahkotno počutimo eno ob drugem – in seveda tudi zato ker imamo veliko izzivov in možnih rešitev katere najdemo vsak dan znova, kar je odlično. 

• Morate biti pripravljeni za delo, ki ima veliko različnih nalog in morate se znati nasmehniti vsakič ko dvignete telefon in s tem osrečiti stranko.

Kaj sledi? • Zaenkrat sem zadovoljna, vsekakor pa se še naprej želim razvijati in napredovati tukaj v JYSKu.

• Naš oddelek za odnose s strankami  se vsak dan širi in zato imel veliko možnosti za napredovanje, kot npr. Specialist odgovoren za področje ali Vodja tima.

Zaposlite se kot Specialist odgovoren za področje

 

Bodite odgovorni za svoje področje v timu Oddelka za odnose s strankami

• Vodite, motivirajte in vključujte sodelavce v svoj tim

• Ujemite priložnost za hitro in profesionalno kariero v JYSKu

• Postanite del podjetja, ki ogromno naredi za svoje zaposlene

• Postanite del močnega in edinstvenega tima

 

 

 

Kot Specialist za odnose s strankami, boste imeli sledeče odgovornosti:
• Nosili boste odgovornost za lastno področje Oddelka za odnose s strankami
• Trenirati in informirati sodelavce o svojem področju
• Sodelovati v izvedbi novih kampanji in aktivnosti
• Učiti se in vzdrževati znanje o naših artiklih in sistemih
• Zagotavljati vsakodnevno kvaliteto zadovoljevanja Oddelka za odnose s strankami
• Sodelovati pri izboljšanju in razvoju vsakodnevnih postopkov

To delovno mesto je idealno za vas, če  …
• želite odgovornost in priložnost da vplivate na svoje delo
• ste timski igralec in dober sodelavec, ki je vedno pripravljen pomagati
• uživate v napetem in naglem okolju, ter lahko istočasno opravljate več nalog
• ste odličen motivator
• imate odlično energijo, karizmo in pozitiven odnos
• prilagodljivi ste in sposobni prioritizirati naloge, tako da je stranka vedno zadovoljna
• ste veseli in orientirani na zadovoljstvo strank

 

 

Izvedite še več o nas, in odkrijte kaj vam lahko ponudimo
Da bi izvedeli več o delovnem mestu Specialist za odnose s strankami in kulturi podjetja JYSK, kliknite na "Spoznajte Lili" – eno izmed naših Specialistov za odnose s strankami, ki opisuje kako je delati pri JYSKu.


Vas še kaj zanima? 
V kolikor imate kakršna koli vprašanja vezana za delovno mesto, nam lahko pišete na posao@jysk.com.

Osnovno o tvojem delovnem mestu?

• Pri JYSKu sem že kar nekaj časa. Začela sem namreč kot študent v trgovini, nato sem imela svoj oddelek, kasneje sem bila vodja trgovine, in prišel je čas, da si JYSK ogledam še iz nekega drugega zornega kota. Izvedela sem za to delovno mesto, ki je bilo še prosto, in sedaj sem tu že 2 leti. 

Kako je biti Specialist odgovoren za področje v oddelku za odnose s strankami v JYSKu?

Lill je odgovorna za vse študente v danskem Oddelku za odnose s strankami 

• Zelo mi je všeč biti odgovoren za nove zaposlene in spremljati njihov napredek ter jih poučevati o delu s strankami, sistemom in artiklih. Rada jih treniram i njim pomagam pri njihovem razvoju, ter opazujem pri napredovanju v nalogah. To je meni najboljši del mojega delovnega mesta kot Specialista odgovornega za področje. 

Izzivi s katerimi se srečuješ na delovnem mestu?

• Največ izzivov imamo v času največje gneče, npr. Med JYSKovim rojstnim dnem. Saj smo takrat zakopani med telefonskimi klici, elektronskimi sporočili, in istočasno je pomembno da naši študenti in zaposleni dobijo dovolj časa.

• Ne glede na to, da smo zelo zaposlen oddelek, vedno posebno pozornost posvečamo novim zaposlenim na naših oddelčnih sestankih, sestankom ki spremljajo oddelčne, ocenam proizvodov in ostalim potrebnim zadevam.

• Če se primerjamo s trgovinami, oddelek za odnose s strankami ponuja popolnoma drugačen koncept kontakta s strankami – pripravljeni morate biti na en popolnoma drugačen način. Saj imate v trgovini stranko pred seboj in lahko spremljate njegove/njene geste, preko telefonskega pogovora pa to ni možno. Zato je zelo pomembno, da stranko pažljivo poslušate in se res potrudite, da najdete najboljšo rešitev za njega/njo.

Opiši nam delovno vzdušje v svojem oddelku.

• Zabavno nam je, saj imamo na enem mestu veliko različnih osebnosti. Smo idealna kombinacija duhovitosti in dejstvo, da smo si vsi različni, ustvarja odlično vzdušje na delovnem mestu.  

• Pomagamo in potrebni smo eni drugim – vsak od nas je strokovnjak na enem področju kar pomeni, da vedno lahko nekoga vprašate za smer v kolikor niste prepričani ali želite izvedeti nekaj več o čemerkoli. To je prav tako nekaj kar naš tim dela močnim. 

Zakaj bi nekdo moral izbrati JYSK za svojega delodajalca?

• Oddelek za odnose s strankami je pravo mesto za vas, samo smo zelo ustrežljivi in bomo vedno pomagali en drugemu. Tukaj je odlično delovno vzdušje in JYSK je na splošno odlično delovno mesto. Zato sem tukaj že tako dolgo.

• V JYSKu se najde veliko različnih priložnosti, lahko greste celo v tujino, delati v trgovino, distribucijski center, glavno pisarno, a še vedno boste v istem podjetju.

Kaj sledi?

• Tudi v prihodnje se zagotovo vidim v JYSKu. Naslednji korak bo da v Oddelku HR, ocenjujem prispele prijave za delovno mesto in izberem tiste, katere bomo vzeli pod drobnogled. Tej nalogi se že zelo veselim.

Zaposlite se kot Vodja tima za odnose s strankami


• Kot Vodja tima ste odgovorni za svoj tim v oddelku za odnose s strankami in njihov učinek
• Odgovorni ste za osebje, izvajanje treningov, mentorstva in razvoj svojih zaposlenih
• Zagotavljate da je vaš tim pripravljen, ter dostopen za stranke ter prav tako zagotavljate zadovoljstvo strank v vsakem trenutku
• Pomagate pri ustvarjanju močnega in edinstvenega tima, kjer so sodelovanje in tekmovalni duh vedno na prvem mestu
• Postanite del podjetja, ki veliko naredi za svoje zaposlene 
• Ulovite priložnost za profesionalno kariero v JYSKu

Kot Vodja tima za odnose s strankami boste imeli sledeče  odgovornosti:

• Voditi tim do uspeha

• Izboljšati in zagotoviti najboljše zadovoljevanje potreb strank

• Upravljati in optimizirati celotni učinek tima

• Trenirati, voditi in razvijati svoje zaposlene

• Spremljati in ocenjevati učinek vašega tima

• Dogovarjati, razdeliti in planirati različne naloge in odgovornosti glede na roke

• Voditi, vključevati in motivirati svoje zaposlene

• Postaviti nove cilje za svoj tim in skupen učinek Oddelka za odnose s strankami

To delovno mesto je idealno za vas, če…

• ste resni, ambiciozni in želite napredovati ter razvijati se

 orientirani ste na rezultat in motivirani k stalnemu izboljšanju zadovoljevanja potreb strank

• sposobni ste zadržati „trezno glavo“ v dinamičnem in napetem okolju

• lahko prinašate odločitve in prevzemate odgovornost za lastni tim in oddelek za odnose s strankami

• imate veliko energije in pozitiven odnos ki vpliva na druge

• motivirate in vodite na način da inspirirate druge

• znate definirati in oblikovati jasne cilje in naloge

• organizirani ste, odlični v planiranju in sposobni zaznati višje namene

• poistovetujete se z JYSK vrednotami in skrbite za to, da Vaši zaposleni sledijo tem načelom

 

Izvedite še več o nas, in odkrijte kaj vam lahko ponudimo

Da bi izvedeli več o delovnem mestu Vodja tima za odnose s strankami in kultuti podjetja JYSK, kliknite na "Spoznajte Madelene" – eno od naših Vodji tima, ki opisuje kako je delati pri JYSKu.

Vas še kaj zanima? 

V kolikor imate kakršna koli vprašanja vezana za delovno mesto, nam lahko pišete na  posao@jysk.com.

 

Osnovno o tvojem delovnem mestu?
• Ves čas sem delala z oddelkom za odnose s strankami, in zato sem bila zelo zainteresirana za to delovno mesto, ko ga je JYSK odprl. Bila je to priložnost odpiranje enega novega Oddelka za odnose s strankami in vsekakor priložnost za moj in tudi JYSKov razvoj. 
• Na tem delovnem mestu imam veliko odgovornosti, in istočasno dovolj svobode da izboljšam naloge in procese, da mi le te bolj odgovarjajo.

Kako je biti Vodja tima službe za pomoč strankam v JYSKu?
• Zabavno in istočasno je izziv; tako da razvijam sebe in člane svojega tima, tako da smo lahko še boljši v tistem kar počnemo. 
• Oddelek za odnose s strankami in vodja tima so relativno nove stvari v JYSKu, tako da imam polne roke dela s planiranjem in organizacijo. To počnem za to, da bi imeli oddelek za odnose s strankami kakršnega želimo in nam odgovarja, s seveda dobrimi številkami in poseben poudarek na potrebah strank.
• Pomembno mi je da smo vključeni v celo organizacijo – da dobimo pravi trening, sodelujemo na pomembnih sestankih, treniramo trgovine in sami sebe, na tistih področjih kjer imamo mesta na napredek. Pravzaprav želim da je oddelek za odnose s strankami vključen v JYSKove posle in da sledimo JYSKu ter mu pomagamo da se razvija. Pogosto imam priložnost da pomagam pri razvoju in doprinesem z idejami pri skupnem doživetju nakupovanja v JYSKu.


Izzivi s katerimi se srečuješ na delovnem mestu?
• Izzivi so tisti, ki to delo naredijo vsestransko in to mi odgovarja; rada vidim, da se moje delovno mesto razvija in želim ga izboljšati. V JYSKu se vse zelo hitro giba in odvija, ter tudi razvija.
• Vedno si želim še več časa, da bi le lahko naredila vse kar želim. Imamo visoke ambicije in cilje - želim da vse moje stranke in zaposleni od mene dobijo dovolj časa in pomoči katero želijo, vseeno pa je včasih težko biti tu za vse. Zato je pomembno da lahko prioritiziram zadeve in strukturiram delo.
• Prav tako je izziv, da poskrbiš da telekomunikacije delujejo in da so informacije posredovane vse pomembnim osebam/oddelkom. V kolikor npr. pride do spremembe v podjetju, moramo biti prepričani da vsak razume kaj mislimo in želimo. Vsi mi moramo vedeti, kaj je naš cilj in delati da dosežemo le tega, ne glede na to, ali delate v trgovini ali v oddelku za odnose s strankami. ko je potrebno so vsi prisotni in bistvenega pomena je, da znam prenesti informacije – različnim vrstam ljudi. Globoko sem prepričana, da morate biti dobri v komunikaciji, da bi lahko bili uspešni v tej vlogi, kot da si vedno „pajek v mreži“.
 

Opiši nam delovno vzdušje v tvojem oddelku.
• Delujemo kot tim in prav vsak od nas prevzema del odgovornosti da bi lahko delo bilo skupinsko opravljeno. Vseeno se bodrimo pri novih izzivih, in s tem rastemo.

Zakaj bi se nekdo odloči za JYSK kot svojega delodajalca?
• Nikoli vam ne bo dolgčas!
• Vedno želimo biti še boljši in neprestano delamo na tem da so stranke in zaposleni zadovoljni in srečni.
• JYSK je podjetje ,ki je vedno odprto za vaše ideje in predloge, tako da, v kolikor želite organizacijo ki slavi in male in velike zmage, boste definitivno uživali v JYSKu.

Zaposlite se kot Vodja tima za odnose s strankami - pripravnik


• Ulovite priložnost za hitro in profesionalno kariero v JYSKu
• Naš program za pripravnika vas bo pripravil za pozicijo Vodja tima, kjer boste odgovorni za svoje zaposlene
• Vaš delovni dan bodo izpolnili odgovornost, izzivi in učenje
• Postanite del močnega in edinstvenega tima, kjer sta sodelovanje in tekmovalni duh vedno na prvem mestu
• Postanite del podjetja, ki ogromno naredi za svoje zaposlene

Kot Vodja tima za odnose s strankami - pripravnik boste imeli sledeče  odgovornosti:
• Vi boste sledili Vodji tima, ki Vas bo vodil
• Vaše delo bo spominjalo na Vodjo tima
• Vaš mentor vas bo vodil, ocenjeval vaše delo in poudaril polja, kjer bo potrebno še malo dela, da bi postali popolnoma pripravljeni

Med vašim uvajalnim programom za Vodjo tima odnosi s strankami boste izpopolnili naslednje naloge:
• Planiranje in razdelitev nalog zaposlenim, da bi se dosegl i cilji dneva/tedna/meseca
• Planiranje in organizacija številnih rokov
• Upravljanje z učinkovitostjo celotnega tima v oddelku za odnose s strankami
• Vodenje, vključevanje in motiviranje svojih zaposlenih
• Treniranje in delo s svojimi zaposlenimi, v skladu z njihovim napredovanjem
• Zastavljanje novih ciljev za sebe in svojtim 

To delovno mesto je idealno za vas, če…
• ste resni, ambiciozni in želite napredovati ter razvijati se
• želite učiti in prejemati povratne informacije o sebi
• sposobni ste zadržati „trezno glavo“ v dinamičnem in napetem okolju
• lahko prinašate odločitve in prevzemate odgovornost za lastni tim in oddelek za odnose s strankami
• uživate v dinamičnem in napetem okolju
• imate veliko energije in pozitiven odnos ki vpliva na druge
• uživate v opravljanju dnevnih nalog svojega tima v sodelovanju s sodelavci
• želite odgovornost in priložnost da vplivate na svoje delovno okolje
• sposobni ste spremljati več nalog hkrati
• motivirani ste in neprestano delate na tem da izboljšate postrežbo/zadovoljevanje strank

 

Izvedite še več o nas, in odkrijte kaj vam lahko ponudimo
Da bi izvedeli več o delovnem mestu Vodja tima za odnose s strankami – pripravnik in kulturi podjetja JYSK, kliknite na "Spoznajte Rasmusa" – enega izmed naših pripravnikov za Vodjo tima, ki opisuje kako je delati pri JYSKu.

Vas še kaj zanima? 
V kolikor imate kakršna koli vprašanja vezana za delovno mesto, nam lahko pišete na posao@jysk.com.

Osnovno o tvojem delovnem mestu?
• Štartal sem odprtih misli, vendar pa še vedno s pričakovanji, da lahko prinašam neke pomembne odločitve – ne samo tiste, ki se nanašajo na Oddelek za odnose s strankami, temveč tudi neke, kis o pomembne za trgovine.
• Pri nas na Danskem, se veliko govori o tem, da je strankam potrebno nuditi najboljšo postrežbo in zadovoljevanje njihovih potreb v JYSKu, ter načinih, kako na njih lahko vplivamo, to pa je vsekakor nekaj kar smo že dosegli.

Kako je biti Vodja tima za odnose s strankami – pripravnik v JYSKu?
• Vsak delovni dan je vzburljiv, saj imaš veliko odgovornosti in izzivov, ki se nanašajo na zaposlene, stranke, prevozna podjetja, in prav tako tudi sodelovanje z ostalimi oddelki znotraj JYSKa. Tako da je to ena neverjetna izkušnja, da imam ta naziv in to delo.
• V oddelku za odnose s strankami, se vsaki dan razlikuje od preteklega, in čeprav to zveni zelo klišejsko, se prav vsaki dan zgodi nekaj novega.
• Upravljam z veliko različnimi nalogami, in čeprav je veliko slojev, skozi katere je potrebno iti, največkrat jaz prinašam končno odločitev.

Izzivi s katerimi se srečuješ na svojem delovnem mestu?
• Izzivi s katerimi se srečujem so zelo različni. Ko govorimo o strankah, naletimo na izzivi, kjer je potrebno malo več kreativnosti pri samem pristopu in rešitvi.
• Prav tako naj omenim, da se kot zaposleni srečujem z mnogimi izzivi, a ta del službe mi je še vedno relativno nov. Menim, da je velik korak od zaposlenega pa do vodje tima, vseeno pa se srečuješ z zelo zanimivimi izzivi in tekom dneva prinašaš vzburljive rešitve.

Opiši nam delovno vzdušje v tvojem oddelku.
• Delovno vzdušje je v našem timu, odlično, in je ena izmed stvari na katere se osredotočamo tukaj pri JYSKu.
• Delovno okolje in način kako gledamo na stvari je neverjetno pozitiven. Mi smo en velik tim, pomagamo en drugemu, ter vemo kaj je pomembno in za kaj se borimo vsak dan.
• Vsekakor je delovna kultura odlična in prav tako tudi ljudje s katerimi delamo. Vsi želijo od sebe dati čim več, tako da je res lepo biti del takšnega tima.
• V oddelku imamo veliko različnih osebnosti, in to je odlična kombinacija. To pomaga da vzdržujemo visok nivo energije in prav tako razvija zaposlene med seboj.

Zakaj bi nekdo moral izbrati JYSK za svojega delodajalca?
• Če bi komurkoli priporočil delo pri JYSKu, bi mu rekel, da bo tukaj dobil raznolik in dober delovni dan.
• Nenehno moraš razmišljati in pred tebe se postavlja veliko izzivov; ne glede ali so vezani za stranke , ali so to problemi v organizaciji, pa vse do trgovin, glavne pisarne, med sodelavci ali drugimi oddelki v JYSKu.
• Ne glede na vse pa bi izpostavil neodvisnost, kot eno najbolj pozitivnih strani. Dejstvo da sem svoboden in da lahko vplivam na stvari s katerimi imam opravka, je zame zelo pozitivno.

Kaj je naslednji korak?
• Naslednji korak zame, je da postanem vodja oddelka za odnose s strankami – ne glede na to, ali bo to tukaj na Danskem ali kje drugje. Saj lokacija ni pomembna. Želim si pridobiti še več izkušenj in nato napredovati v karieri.