Začnite kariero v eni izmed naših trgovin

 Nudimo vam širok izbor delovnih mest in možnosti za kariero. 

V vsa delovna mesta je vključeno profesionalno izobraževanje. 

Prinesite predanost – in začeli boste razburljivo kariero v globalnem maloprodajnem podjetju!  

Začnite kariero v eni izmed naših trgovin

 Nudimo vam širok izbor delovnih mest in možnosti za kariero. 

V vsa delovna mesta je vključeno profesionalno izobraževanje. 

Prinesite predanost – in začeli boste razburljivo kariero v globalnem maloprodajnem podjetju!  

Postanite Sales Assistant (Prodajalec)

  • Bodite odličen prodajalec, zaključite prodajo in ponudite dodatne proizvode
  • Sodelujte v našem programu strokovnega izobraževanja
  • Dobro opravite delo v svoji poslovalnici in si skupaj s sodelavci prislužite velike bonuse
  • Bodite del edinstvene in močne timske kulture v vaši poslovalnici
  • Ne zamudite priložnosti za hitro in profesionalno kariero v  JYSKu
  • Bodite del odličnega podjetja, ki bo za svoje zaposlene naredilo ogromno 

Kot Sales Assistant v JYSK-u boste imeli naslednje odgovornosti:

  • Biti odličen prodajalec in doprinesti k skupnim rezultatom poslovalnice in tima
  • Vedno biti dostopen za stranke, nuditi aktivno in strokovno postrežbo, glede na situacije in potrebe strank – vedno najti primerno rešitev
  • Razpakirati proizvode v skladišču, skrbeti da so zaloge za naslednji teden dovolj velike in predati proizvode strankam, ki so jih prišle prevzeti
  • Doseči in obdržati obširno znanje o naših proizvodih, kot tudi veščine, kako jih prodati
  • Vzdrževati visok standard v poslovalnici ter skrbeti, da je vedno čista in mamljiva za stranke
  • Skrbeti za lastno skupino proizvodov v poslovalnici, skrbeti za polnjenje in zlaganje izdelkov tako, da bo prostor vedno urejen in bo navdihnil naše stranke
  • Zabeležiti reklamacije in jih posredovati dobaviteljem
  • Naučiti se, kako narediti poročilo prodaje in kako ga brati
  • Sodelovati v novih kampanjah in ustvarjanju napisov za kampanje

To delovno mesto je popolno za Vas...

  • če ste ambiciozni in komaj čakate, da bi povečali prodajo in izboljšali svoje veščine,
  • če ste osredotočeni na rezultat in motivirani z doprinosom k uspešnosti celotnega tima,
  • če ste marljivi, točni in voljni se učiti ter razvijati,
  • če ste družabni in uživate v delu s strankami,
  • če ste uspešni v napornem ter hitrem okolju, v katerem je vsak dan drugačen,
  • če ste fleksibilni in se znate odločiti, katere naloge imajo prednost,
  • če ste dober in koristen kolega ter timski igralec,
  • če ste polni energije in pozitivno naravnani.

 

Spoznajte nas in se seznanite s tem, kaj Vam lahko ponudimo

Poizvedite več o delovnem mestu SA in naši delovni kulturi v trgovinah s klikom na »Spoznajte Jonathana«, - enega od naših SA, ki bo opisal, kako je delati v JYSK-u.

Imate vprašanje?

Če želite postati SA v vašem lokalnem JYSK-u, se prosim obrnite direktno na poslovalnico.

Če imate kakšna vprašanja o delovnem mestu, kontaktirajte naš Oddelek HR na elektronski naslov zaposlitev@jysk.com

Že skoraj štiri leta ob študiju HR na fakulteti delam kot SA v JYSK-u. Glede na to situacijo, me je SM podprl z izobraževanjem zaposlenih ter sodelovanjem na razgovorih za delo ter izbiri novih zaposlenih. Prav tako delam kot prevajalec za JYSK na Finskem.

 

V povezavi z mojim študijem bom kmalu začel pripravništvo na HR v HO JYSK-a. Kar želim povedati je, da je JYSK, tudi če ste študent, popolno delovno mesto, saj vam po predavanjih JYSK ponuja veliko fleksibilnosti. Prav tako priznava in izkoristi vaše prednosti in kompetence, tako da se lahko razvijate v okviru vaših področnih interesov.

 

Kako je biti Sales Asisstant v JYSK-u?

  • Naš splošni cilj je zagotoviti maksimalno prodajo in našim strankam ponuditi profesionalno postrežbo in ugodne izkušnje kupovanja.
  • Glede na to, da je JYSK zelo velik in multikulturen, obstaja mnogo pravil in standardnih pristopov, ki jih je potrebno znati in se jih naučiti, a če se z izzivi soočate, imate  dober odnos, ste se pripravljeni učiti in ste ambiciozen prodajalec, ki rad razveseljuje ljudi, boste v redu!
  • V naših trgovinah vlada najbolj timski duh. Zares vam daje vzpodbudo, ki vam polepša dan.
  • Ko ste zaposleni kot SA morate biti osredotočeni na rezultat in razumeti zvezo med tem kar delate, svojim učinkom in učinkom tima (ter s samim učinkom celega podjetja).
  • Mislim, da smo zares dobri v ponujanju dobrih izkušenj nakupovanja našim strankam, tako da jim vedno zaželimo dobrodošlico in jim veselo ponudimo profesionalno postrežbo. Ključnega pomena je to, da  želimo izpolniti in spoštovati standarde JYSKa, ker želimo ponuditi dosledno kvaliteto vsem strankam, v vseh JYSK prodajalnah.
  • Ne obstajata dva enaka dneva, kar zna biti zahtevno, ampak jaz obožujem izzive, saj je obvladovanje izzivov in uspeh v novih situacijah veliko zadovoljstvo – npr. ko najdete rešitev, ki zadovolji potrebe stranke, tako da on ali ona odide iz prodajalne z dobro izkušnjo.
  • Delo SA je zelo samostojno. Vse vaše naloge se načrtujejo vnaprej, a glede na to, da se pogoji stalno spreminjajo, se od vas pričakuje, da tudi sami sprejemate odločitve in odgovornost. To je v primerjavi z drugimi podjetji ena najboljših stvari, če ste zaposleni kot SA v JYSKu -  ne delate samo tistega, kar vam je naročeno, ampak imate tudi sami besedo in možnost vplivanja na svoje delo.
  • Delo zna biti včasih tudi malo fizično zahtevnejše in umazano, še posebno v skladišču, ampak malo spremembe in umazanih rok ni še nikomur škodilo….

 

 

S katerimi izzivi se srečujete na vašem delovnem mestu?

  • V poslovalnici je vedno gneča, tako da moramo delati hitro in biti sposobni samostojno upravljati s svojim časom ter določiti, katere naloge imajo prednost. Moramo skrbeti, da poslovalnica kljub hitenju oddaja dober vtis. Niti en del ne sme biti zanemarjen.
  • Moramo vedeti nekaj o ogromnem številu proizvodov -zares ogromnem- tako da moramo biti na tekočem, ko pridejo novi izdelki, da smo lahko tudi za stranke dobro seznanjeni.
  • Vedno je pravi izziv rešiti situacije z nezadovoljnimi strankami, a veliko zadovoljstvo je, ko uspeš in stranki ponudiš pozitivno izkušnjo ter profesionalno sliko JYSKa. 
  • Včasih je težko poskrbeti za dodatno prodajo, ko stranka pride v prodajalno kupiti le en izdelek. Velik izziv je odkriti, ali ima stranka potrebo po dodatnih proizvodih in odličen je občutek, ko se trud poplača.

 

 

 

Opišite delovno kulturo v vaši poslovalnici.

  • V naši poslovalnici imamo najboljše timsko delo in timski duh in to nas vzpodbuja, da vložimo že dodaten trud. Drug drugega vzpodbujamo, da od sebe na delu damo 100%.
  • Mislim, da imamo delovno kulturo s polno podpore, v kateri se vsak trudi biti dober sodelavec- veste, deliti znanje in pomagati drug drugemu. Da bi obdržali takšno kulturo, se moramo spoštovati, biti fleksibilni, odprti in pozitivni drug do drugega.
    • Zabavamo se , a istočasno se zavedamo odgovornosti izvrševanja naših nalog. To je kot velika družina. JYSK je zelo dober v zaposlovanju ljudi v trgovinah, ljudi, ki se med seboj dopolnjujejo.
    • V naši poslovalnici vlada odlično vzdušje in mislim, da to zares doprinaša k boljšim izkušnjam nakupovanja naših strank. Verjamem, da stranke začutijo pozitiven duh in mislim, da to vpliva tudi na njih. Glede na to, da odločitve o velikih nakupih temeljijo na počutju, je za prodajo precej pomemben ta splošni občutek sreče.

 

Zakaj bi se drugi morali odločiti za delo v JYSK-u?

  • JYSK je zelo konkurenčen delodajalec, super je delati za močno in finančno stabilno podjetje, ki še raste.
  • V JYSKu imamo priložnost, da se vključimo v velik razpon nalog, ki nam nudijo bogate delavne izkušnje. Če to želite in marljivo delate, zagotovo obstaja neskončno poslovnih možnosti v JYSKu. Prav kakor pravi naš slogan: »Prinesite predanost-spoznajte priložnost.«. iz tega razloga vzemite svoje delo resno in se osredotočite na razvoj svojih kompetenc in veščin ter dajte sebi priložnost, da naredite velik korak naprej v svoji karieri v JYSKu. 

Postanite SA - Area Responsible (Prodajalec s področjem odgovornosti)

  • Bodite odgovorni za svoj oddelek, v kar spada upravljanje z določeno skupino proizvodov v poslovalnici.
  • Zgrabite priložnost in ustvarite najboljšo prodajo skupine proizvodov, za katero ste zadolženi.
  • Dobro opravite delo v svoji poslovalnici in si skupaj s sodelavci prislužite velike bonuse.
  • Bodite del edinstvene in močne timske kulture v vaši poslovalnici.
  • Ne zamudite priložnosti za hitro in profesionalno kariero v  JYSKu.
  • Bodite del odličnega podjetja, ki bo za svoje zaposlene naredilo ogromno.

Naši različni oddelki v poslovalnici so:

  • Odeje/vzglavniki ter posteljnine in rjuhe
  • Pohištvo in vrtno pohištvo
  • Tekstil in drobne stvari za dom
  • Vzmetnice

Kot SA - Area Responsible boste imeli naslednje odgovornosti:

  • Upravljanje z lastno skupino izdelkov v poslovalnici, prav tako dopolnjevanje zalog.
  • Zlaganje proizvodov, tako da je oddelek vedno urejen in  privlačen.
  • Skrbeti, da so cene točne in v skladu z JYSK ponudbo ter akcijami.
  • Obsežno znanje o naših izdelkih ter strokovnost v njihovi prodaji strankam.
  • Poučevanje svojih sodelavcev ter njihovo redno obveščanje o novih izdelkih ter priprava za nove sezone.
  • Sodelovanje v postavljanju novih akcij ter izdelava oznak, potrebnih za vsako akcijo.
  • Dodatna naročila, kadar se določen izdelek dobro prodaja – da bi se zagotovilo, da je vedno dovolj izdelkov na zlogi in da police nikoli niso prazne.
  • Ustvarjanje izvrstnega odnosa s strankami skozi spoznavanje vaših strank, razbiranje njihovih zahtev, potreb in razpoloženja.
  • Sodelovanje v programu izobraževanja z AR kolegi iz drugih poslovalnic, da bi si izmenjali znanje ter najboljše izkušnje.

To delovno mesto je popolno za Vas...

  • Če želite odgovornost in uresničitev najboljše možne prodaje za Vašo skupino izdelkov
  • Če vam odgovarja dinamično in hitro okolje in ste možni opravljati več nalog hkrati,
  • Če ste marljivi, točni in se pripravljeni učiti ter razvijati svoje veščine,
  • Če imate polno energije in pozitiven odnos,
  • Če ste vedno nasmejani in dobro strežete, stranko vedno postavite na prvo mesto in mu nudite edinstvene izkušnje,
  • Če ste tudi v napornih delovnih dneh sposobni opravljati svoje naloge ter se motivirati,
  • Če ste timski igralec, vedno pripravljen pomagati.

Spoznajte nas in se seznanite s tem, kaj Vam lahko ponudimo

Poizvedite več o delovnem mestu SA Area Responsible in naši delovni kulturi v trgovinah s klikom na »Spoznajte Mette«, - eno od naših SA AR, ki bo opisala svoje izkušnje v JYSK-u.

 

Imate vprašanje?

Če imate kakšna vprašanja o delovnem mestu, kontaktirajte naš Oddelek HR na elektronski naslov  zaposlitev@jysk.com

Kako je delati kot SA - Area Responsible u JYSK-u?

  • Odlično je biti odgovoren ter imeti možnost vpliva na stvari v poslovalnici. Ko ste odgovorni za oddelek, imate velik vpliv na izbor in razpored dekoracije- tako lahko vplivate na tisto, kar želijo stranke videti. To me močno motivira-a na splošno je JYSK zelo dober v dajanju odgovornosti ljudem, če jo sami želijo.
  • Jaz sem ena izmed tistih oseb, katerim odgovarja hiter delovni dan – ne želim le mirno sedeti in ne delati ničesar. V JYSKu je vedno najde delo-tudi ko ni strank obstaja tisoč drugih stvari, ki jih moramo postoriti.
  • Odličen občutek je nuditi našim strankam dobro postrežbo, kakršne jim želimo zagotoviti – vse JYSK poslovalnice so enako motivirane za zadovoljevanje naših strank. To mi je zares všeč.
  • Obstajajo interna tekmovanja – ta so znotraj naše trgovine – ampak prav tako tekmujemo tudi z drugimi trgovinami. Vedno je super, ko se lahko pohvalite z najboljšim rezultatom. Prav tako je dobra vzpodbuda to, da se naš trud nagradi z bonusi in sijajnimi nagradami.
  • Odlično je biti del dobrega tima v trgovini, je tudi podpora drugih trgovin je izvrstna. JYSK ima čudovito delovno kulturo- ljudje si pomagajo in so podpora drug drugemu. Enkrat, ko postaneš JYSKovec, ne želiš več oditi. .

S kakšnimi izzivi se srečujete na Vašem delovnem mestu?

  • Obstaja mnogo različnih nalog – in vedno obstaja delo. Nekateri dnevi so hitri, z veliko naročil strank in mnogo strank v prodajalni, tako da morate biti zelo osredotočeni cel dan.
  • Vsak dan prejmemo poročilo o rezultatih prodaje za svoj oddelek – in če so naše statistike nižje od ostalih prodajaln v naši državi, sem jaz odgovorna za vzpodbujanje povečanja prodaje. To je lahko sprememba v postavitvi proizvodov, izobraževanje sodelavcev o določenem izdelku ali preureditev celotnega oddelka.

Opišite delovno kulturo v vaši poslovalnici.

  • Smo zares močan tim z izraženim timskim duhom in pogumom, da drug drugega sprašujemo o strokovnih dvomih. Če želite delati v timu, je JYSK popolno mesto za vas.
  • Vzdušje v prodajalni je vedno veselo in polno energije.
  • Dobri smo v delegiranju odgovornosti v naši prodajalni. Imamo polno vzajemnega zaupanja, in drug drugemu nudimo pozitivne informacije.

 

Zakaj bi se drugi morali odločiti za delo v JYSKu?

  • JYSK je enostavno najboljše mesto, kjer se lahko dela – ponuja vam vse, kar je potrebno za uspeh.
  • Če ste tekmovalni, je JYSK najboljše delovno mesto za vas- vedno tekmujemo s kolegi in z drugimi poslovalnicami in to je zelo zabavno.
  • Zelo sem se razvila kot osebnost – postanete zelo neodvisni, odrasli in odgovorni. Pravzaprav dobite orodje za upravljanje vsega v življenju.
  • Zagotavljam vam, če se zaposlite v JYSKu, ga nikoli ne boste popolnoma pozabili
  • Če boste želeli in se potrudili, boste hitro prišli daleč v vaši karieri.

Kaj sledi?

  • Ko sem začela delati v JYSKu, sem želela postati Sales Leader – in to dober.
  • Ampak sedaj je moj cilj postati Store Manager – upam da mi to uspe v največ petih letih.
  • Nekaj pa zagotovo vem: Ostala bom v JYSKu. 

Postanite Logistic Responsible (Vodja logistike v trgovini)

  • Bodite odgovorni za vse delovne naloge v skladišču vaše poslovalnice.
  • Skrbite za zaloge robe in rešujte naročila strankiz skladišča.
  • Naučite svoje sodelavce o postopkih v skladišču (dostava, prevzem robe, uporaba vozov itd, ter s tem ustvarite varno delovno okolje).  
  • Postanite del edinstvene in močne timske kulture.
  • Ne zamudite priložnosti za hitro in profesionalno kariero v  JYSKu.
  • Bodite del odličnega podjetja, ki bo za svoje zaposlene naredilo ogromno.

Kot Logistic Responsible boste imeli naslednje  odgovornosti:

  • Zjutraj sprejeti prevoznika, biti sposobni prevzeti proizvode, ki jih boste kasneje zložili na police v skladišču.
  • Upravljati, zapisovati ter preveriti, če je na prejetih proizvodih kaj poškodovanega.
  • Pripraviti prejete artikle in jih s pomočjo sodelavcev razpakirati in postaviti na vozičke, da se jih lahko nato odpelje v prodajni prostor.
  • Poslat SMS sporočila strankam, da bi jih obvestili, da so njihovi izdelki prispeli.
  • Izpisati popis za prevzem/pakiranje in priprav proizvodov za stranke, ki jih pridejo prevzeti.
  • Zagotoviti dobro izkušnjo strankam, ki pridejo prevzeti svoje izdelke.
  • Skrbeti, da je skladišče čisto, urejeno in organizirano, ter skrbeti za odpad in reciklažo.
  • Organizirati ter prestavljati palete v skladišču.
  • Spremljati naročila in dostave ter beležiti zaloge in se pripraviti za naslednji dan.
  • Podučiti in informirati ostale sodelavce o načinu dela v skladišču.

To delovno mesto je popolno za vas...

  • če ste strukturirana in organizirana oseba,
  • če zmorete imeti odličen pregled situacije tudi v dinamičnem in hitrem okolju,
  • če ste pripravljeni prevzeti odgovornost,
  • če uživate v rutinskem delu, ki vključuje tudi fizično delo,
  • če ste marljivi in pripravljeni pomagati sodelavcem,
  • če ste timski igralec in dober sodelavec, ki bo vedno priskočil na pomoč, če bo potrebno,
  • če ste radi v stiku s strankami in se radi smehljate.

Spoznajte nas in se seznanite s tem, kaj Vam lahko ponudimo

Poizvedite več o delovnem mestu Logistics Responsible in naši delovni kulturi v trgovinah s klikom na »Spoznajte Kasperja«, - enega od naših LR, ki bo opisal, kako je delati v JYSK-u.

Imate vprašanje?

Če imate kakšna vprašanja o delovnem mestu, kontaktirajte naš Oddelek HR na elektronski naslov zaposlitev@jysk.com

Prva misel o delovnem mestu?

  • Nisem vedel, da je JYSK tako velik. Iskreno, zelo sem bil presenečen – je mnogo večji in bolj organiziran, kot sem si mislil. Vsi moji sodelavci so dobro izobraženi, vsi so sodelovali v različnih izobraževalnih programih -  vedo zares veliko o naših izdelkih in kako opravljati svoje naloge. Precej sem bil šokiran, ko sem izvedel, koliko imam pravzaprav kolegov po celem svetu.
  • Zame je bilo vse novo in potreboval sem nekaj časa, da sem se navadil. Najprej sem porabil čas za učenje o JYSku in načinu, kako se delo opravlja. Potreboval sem nekaj časa, ampak pomoč je dostopna na vseh možnih organizacijah – če imate vprašanje, boste odgovor lahko in hitro tudi prejeli.

Kako delati kot Logistics Responsible v JYSKu?

  • Odlično je imeti takšno odgovornost v skladišču.
  • Hitro po tem, ko sem začel delati, sem šel na izobraževanje za LR-a- dobili smo smernice, kako lahko vedno najdemo odgovore, če nismo sigurni ali imamo vprašanje. Celo nov zaposleni lahko hitro vidi, kako zadeve funkcionirajo.
  • Navdušen sem nad tem, da imam tako dobre sodelavce. V trgovini je polno energije, verjetno zato, ker smo mlad tim. Mar nam je drug za drugega, tako da ni vse samo delo, delo in delo. Imamo zares močen tim – ampak vseeno se nam zdi, da smo zelo pomemben del znotraj celotne JYSK organizacije.
  • Če imate kakršnakoli vprašanje, se vedno lahko obrnete na kogarkoli iz LR. Pomagamo drug drugemu – celo drugim trgovinam. Spoznali smo ne na izobraževalnem programu, ki smo ga opravljali, ko smo začeli z delom v JYSKu. Tako nismo prepuščeni sami sebi.
  • Ves čas morate biti pripravljeni na nove, velike dogodke v JYSKu. Novi izdelki, nove akcije, nove sezone in podobno. Vedno smo v elementu...!

S kakšnimi izzivi se srečujete na vašem delovnem mestu?

  • Če imate kakršnakoli vprašanja o skladišču, vedno lahko pokličete LR iz druge poslovalnice in ga vprašate. Veliko se je potrebno naučiti –  na začetku sem imel veliko vprašanj. Sedaj pa v glavnem pogledam JYSK Facebook stran ali poiščem odgovore na JYSK netu.
  • Imamo ZELO veliko dela,  in kot LR imate tudi zelo veliko odgovornosti. Zato je zelo pomembno, da ste v dobri komunikaciji s preostankom ekipe v poslovalnici, da bi se lahko tudi oni znašli v skladišču in upravljali z njim tudi, ko vas ni tam.

Opišite delovno kulturo v vaši poslovalnici.

  • Pomagamo drug drugemu. Vedno! Če smo v gneči, vsi pomagajo – celo če se je izmena zaključila pred 10 minutami.
  • Stopnja energije je visoka, dobro smo razpoloženi in v poslovalnici vedno vlada odlično vzdušje. Odhod na delo je prav zabaven!
  • Drug drugemu smo dobra opora. Če ima nekdo slab dan ali se ne počuti dobro, bo nekdo drug prevzel njegovo delo in se dodatno potrudil.
  • Vedno je polno dobrih šal, zato smo dobro razpoloženi.

Zakaj bi se drugi morali odločiti za delo v JYSK-u?

  • Tako veliko je priložnosti za kariero v JYSKu! Če želite, lahko zelo hitro napredujete. Če date vse od sebe in naredite dober rezultat, lahko v tej organizaciji pridete daleč!
  • Definitivno zaradi tima. Boljšega timskega duha ne boste našli nikjer drugje. Zelo veliko je dobrih kolegov, s katerimi se lahko povežete in ih prosite za pomoč.
  • Dobro delovno mesto z izjemno dobrim orodjem – tako da niste v nobenem smislu omejeni v načinu, a katerega opravljate svoje delo. .
  • Na splošno ima JYSK zelo dobro delovno okolje in skrbi za svoje zaposlene.

Kaj sledi?

  • V roku treh let pričakujem, da bom napredoval korak višje v svoji karieri. V vsakem primeru, zares želim ostati v JYSKu. Nudi mi tako veliko priložnosti, samo najti jih je treba. 

Postanite Administrative Responsible (Vodja administracije v trgovini)

  • Kot AR je vaša glavna odgovornost biti podpora SM-u in poslovalnici v ohranjanju in izboljševanju administrativnih nalog.
  • Če boste dobro opravljali svoje delo skupaj z vašimi sodelavci, si boste prislužili odlične bonuse.
  • Priključite se edinstveni in močni timski kulturi v poslovalnici in bodite del podjetja, ki za svoje zaposlene naredi veliko. 

Če ste na delovnem mestu kot  Administrative Responsible, je vaš nadrejeni Store Manager vaše poslovalnice.

Kot Administrative Responsible imate naslednje odgovornosti:

  • Izdelava dnevnih in tedenskih poročil: poročil o prodaji, zagotavljanje, da ni nedoslednosti med naročenimi proizvodi ter zalogo in kontaktiranje distribucijskega centra, da bi našli rešitve.
  • Priprava poslovalnice za revizijo in prevzem nadaljnjih korakov.
  • Ažuriranje oglasne deske (Operational board-a) z vsemi važnimi informacijami.
  • Naročanje pisarniških materialov in skrb za to, da ima poslovalnica vedno ves material, potreben za delo, npr. nakupovalne vrečke, kemične svinčnike, materiale za napise, papir za blagajniške račune, toaletni papir, itd.
  • Delo z blagajnami in učenje sodelavcev o delu na blagajni ter o splošnih administrativnih in delovnih nalogah ter rutinah.
  • Zaključiti delo in skrbeti, da stranke odidejo ne samo z nasmehom, temveč tudi z dobro izkušnjo.
  • Skrbeti, da se zavedamo okolja in smo enostavno dobri trgovci, tako da vedno preverite, če se lahko za poškodovano blago dobi vračilo denarja od dobavitelja ali pa, če lahko ti izdelki po znižani ceni vseeno privabijo stranke.

To delovno mesto je popolno za vas...

  • če ste zelo temeljiti pri svojem delu,
  • če ste osredotočeni na rezultate in detajle,
  • če ste odgovorni in organizirani,
  • če ste naklonjeni uslužnemu delu in dober prodajalec,
  • če ste sposobni spremljati več stvari hkrati,
  • ako ste polni energije in imate pozitiven odnos,
  • če ste sposobni obdržati pregled v dinamičen in hitrem okolju in biti v tem uspešni.

 

Spoznajte nas in se seznanite s tem, kaj Vam lahko ponudimo

Poizvedite več o delovnem mestu Administrative Responsible in naši delovni kulturi v trgovinah s klikom na »Spoznajte Andreo«, - eno od naših AR, ki bo opisala, kako je delati v JYSK-u.

Imate vprašanje?

Če imate kakšna vprašanja o delovnem mestu, kontaktirajte naš Oddelek HR na elektronski naslov  zaposlitev@jysk.com

Kako je biti Administrative Responsible v JYSKu?

  • Pogosto slišimo »retail is detail« (maloprodaja je v detajlih), in to več kot drži za delovno mesto AR v JYSKu.
  • Zjutraj preverjam JYSKnet, da bi preverila najnovejše novice, pregledam tudi popis dnevnih nalog, da vidim, katere naloge me čakajo, ko ne bom delala s strankami.
  • Preverim sistem zaradi sprememb cen in grem skozi oglasni letak, da bi bila prepričana, da sem si zapomnila najboljše ponudbe.
  • Potem ko pregledam naročila strank, jih obvestim o možnostih dostave.
  • Ko ni strank, opravljam svoje ostale dnevne naloge.

 

S katerimi izzivi se srečujete na delovnem mestu?

  • Za mene je največji izziv paziti, da sme pozorna na vsako malenkost in da je rezultat mojega delal popoln. Ni stresno, temveč motivirajoče imeti priložnost izkoristiti in izboljšati svoje veščine. Domov grem srečna, kadar vem, da so vse moje naloge opravljene pravočasno in brez ogrožanja kvalitete dela, ki ga opravljam. 

 

Opišite delovno kulturo v vaši poslovalnici.

  • Dobro timsko delo je v JYSKu obvezno, vsi se moramo potruditi… Vsi vemo, če se opremo na naše koncepte ter drug na drugega, delo postane bolj zabavno in stranke to običajno nagradijo z nasmehom.

 

Zakaj bi se drugi morali odločiti za delo v JYSKu?

Mislim, da je najboljša stvar v JYSKu to, da lahko rastemo skupaj, tako profesionalno, kot osebno in ker je naš doprinos nagrajen. Če ste predani, boste dobili priložnost, da pokažete svoj talent.  

Postanite Sales Leader (Vodja prodaje v trgovini)

  • Prevzemite odgovornost za prodajne rezultate v svoji poslovalnici.
  • Zagotovite, da Vaša poslovalnica dobro posluje in da so Vaši zaposleni odlični prodajalci, katerim je stranka na prvem mestu.
  • Vodite, motivirajte, angažirajte i spremljajte prodajo Vaših zaposlenih, da bi zagotovili, da dosežejo prodajne cilje.
  • Postanite del edinstvene in močne timske kulture v vaši poslovalnici.
  • Ne zamudite priložnosti ta hitro in profesionalno kariero v JYSKu.
  • Pridružite se vrhunskemu podjetju, ki mu je mar za svoje zaposlene.
  • Opravite dobro delo v Vaši poslovalnici in si skupaj z vašo ekipo prislužite odlične bonuse. 

Kot Sales Leader ste odgovorni za prodajo v Vaši poslovalnici. Vaše odgovornosti in naloge se povečujejo tekom Vašega usposabljanja in razvoja na mestu SL. SL opravljajo malo administrativnih nalog (SM in AR skrbita za večino papirologije). Namesto tega boste Vi v elementu, osredotočeni na prodajo in vodenje, izobraževanje in razvoj zaposlenih.

Kot Sales Leader boste imeli naslednje odgovornosti:

  • Skrbeti, da izpolnimo pričakovanja in uresničimo potrebno prodajo naših izdelkov.
  • Spremljati ključne točke na poročilih prodaje: ali poslujemo dobro in ali smo dovolj dobri prodajalci?
  • Biti v prodajnem prostoru, izobraževati in ocenjevati zaposlene ter njihovo delo, da bi jih olajšali uspeh.
  • Načrtovati ter razporejati naloge zaposlenim, da bi zagotovili uresničitev prodajnih ciljev za ta dan/teden/mesec.
  • Naročati proizvode, načrtovati in pripravljati akcije ali nove sezone – vedno vnaprej vedeti kakšni popusti in spremembe cen prihajajo.
  • Skrbeti, da obdržimo obljube, ki smo jih dali našim strankam: vedno biti pripravljeni z odlično ponudbo.
  • Poskrbeti, da zaposleni poslovalnico vzdržujejo urejeno in privlačno – poslovalnica, ki izgleda lepo, daje odlične rezultate.

To delovno mesto je popolno za vas...

  • če ste usmerjeni na učinek,
  • če lahko vidite širšo sliko nalog, ki jih je potrebno opraviti – in jih delegirati,
  • če Vam ustreza dinamično in hitro okolje,
  • če ste dober in vpliven motivator,
  • če ste energična oseba s pozitivnim odnosom,
  • če ste se zmožni spoprijeti z različnimi problemi istočasno,
  • če lahko pazite na detajle in uredite trgovino tako, da je všeč našim strankam,
  • če ste dovolj sočutni in zmožni sprejeti različnost med Vami in Vašimi zaposlenimi.

Spoznajte nas in se seznanite s tem, kaj Vam lahko ponudimo

Poizvedite več o delovnem mestu Sales Leader in naši delovni kulturi v trgovinah s klikom na »Spoznajte Tino«, - eno od naših SL, ki bo opisala, kako je delati v JYSK-u.

Imate vprašanje?

Če imate kakšna vprašanja o delovnem mestu, kontaktirajte naš Oddelek HR na elektronski naslov zaposlitev@jysk.com

Prva misel o delovnem mestu?

  • Bila sem pripravljena na izzive – spoprijeti se s tako veliko odgovornosti… Vedela sm, da se moram opreti na vse prejšnje izkušnje.
  • Menim, da so vsi vedno nervozni, celo ko so zmožno dobro opravljati svoje novo delo.

Kako je delati kot Sales Leader v JYSK-u?

  • Timski je duh zelo pomemben. Imamo najboljši tim in najboljše zaposlene. Medsebojno si pomagamo, uresničujemo cilje, vplivamo drug na drugega, tekmujemo interno ali pa z drugimi poslovalnicami.
  • Če ste dobri v načrtovanju, boste prišli zelo daleč- to je ključ do uspeha. Ne pozabite si vzeti časa za načrtovanje ter vključiti drugih vanj. Vedno morate biti korak pred ostalimi, da ne bi s čim zamujali.
  • Vse uresničujemo na zabaven način, tako da tekmujemo drug z drugim. Tekmovanje naredi vse skupaj bolj zabavno in zares je TAKO odlično občutiti navdušenje v poslovalnici.
  • Atmosfera je fantastična, stopnja energije visoka – praznujemo naše vsakodnevne uspehe.
  • Najpomembnejše je – in to, kar imam najraje – poučevati druge zaposlene o proizvodih ali drugih stvareh, jim zadati osebne izzive in s tem sodelovati pri njihovem razvoju.
  • Osebno imam rada, da mi SM ali DM zadata izzive – to je odličen način za  razvoj.
  • Kot SL boste dobili vso potrebno pomoč, le poiskati jo morate. Podpora je tu, ne glede na to, kje v organizaciji jo iščete.
  • Za uspešno poslovalnico je pomembno timsko delo – tega pa ne morete uresničiti sami.

S kakšnimi izzivi se srečujete na delovnem mestu?

  • Prvi dan sem morala prevzeti vodstvo. Seveda, bila sem malo zaskrbljena, a to je bila odlična izkušnja, moraš se spustiti v delo in takoj prevzeti odgovornost.
  • Vedno je bil izziv delati z ljudmi, ker morate z njimi sodelovati. Ampak ravno zaradi tega je moje delo zanimivo – delam z zaposlenimi, usmerjam jih ter jim pomagam pri razvoju.
  • Vse se hitro odvija in morate se znati znajti z več stvarmi hkrati in istočasno skrbeti še, da bo vse usklajeno ter da vas vsi spremljajo. Vedno obstajajo nove akcije in nove sezone, ki prihajajo, tako da je načrtovanje zelo pomembno – kaj se bo zgodilo, kako lahko to uresničimo?
  • Morate pomagati zaposlenim, da ocenijo in določijo prioritete, dnevne rutine in kontaktiranje strank. Seveda so stranki najpomembnejši, tako da morajo biti zaposleni pripravljeni dati vse od sebe, ko pride stranka v trgovino.

Opišite delovno okolje v vaši trgovini

  • Imamo zelo odprte odnose, tako da se najde prostor za vsakega
  • Celoten tim ima odličen odnos- z lahkoto je vse opravljeno…Ljudje naporno delajo, če obstaja rok, do katerega moramo nekaj zaključiti, delamo kot tim, da to uresničimo.
  • Mislim, da timski duh, kakor naš v JYSKu ne obstaja v mnogo velikih podjetjih – vsak želi biti tukaj in se dodatno potruditi za vsak dan.
  • Verjamemo drug drugemu – če Vam je dana odgovornost za delo v poslovalnici ali dodeljena nalog, vam ne bo nihče gledal preko rame. Pomagamo drug drugemu in razpravljamo o vsem, ampak vse smemo opraviti na svoj način.
  • Pomagamo drug drugemu ne glede na vse – in pomagamo, le je treba nekaj hitro narediti.
  • Prav tako imamo zelo sproščeno delovno kulturo. Opravljamo naporno delo, kadar je to potrebno, ampak se vseeno zelo zabavamo skupaj.

Zakaj bi se drugi morali odločiti za delo v JYSK-u?

  • Če daste le malo, boste dobili TAKO veliko! Vi ste tisti, ki postavljajo meje. Če želite lahko zelo hitro napredujete v karieri.
  • JYSK je zelo dober v organizaciji izjemno učinkovitih tečajev in izobraževanj, ima odlične trenerje in voditelje. Sodelovanje med HR in trenerji je vrhunsko.
  • Vsi smo pomembni koščki velike sestavljanke. Imam občutek, kot da smo v vasi Smrkcev – mi smo majhna bitja, ki premikajo svet. Naš DNK je moder.
  • Kako si NE bi želeli delati v JYSKu? To je najboljše podjetje – brez dvoma. Morate se vprašati: ali želim delati za najboljše podjetje ali za tistega na drugem mestu? 

Postanite Store Manager Trainee - SMT (Vajenec programa za Vodjo trgovine)

Pripravite se za delovno mesto Store Manager-ja in prevzemite odgovornosti za svojo poslovalnico.

 

  • Opravite 23 dni izobraževanja skozi 5 profesionalnih modulov
  • Ne zamudite priložnosti za hitro in profesionalno kariero y JYSKu
  • Postanite del edinstvene in močne timske kulture v Vaši poslovalnici
  • Pridružite se vrhunskemu podjetju, kateremu je mar za svoje zaposlene

 

Na kratko o SMT programu:

  • Delali boste z SM-jem, ki bo izbran za to nalogo in, ki bo tudi vaš mentor
  • Vaše naloge bodo enake tistim od SM-ja
  • Opravili boste pet enotedenskih izobraževalnih modulov v našem HO v Zagrebu
  • Morate biti fleksibilni in pripravljeni na mobilnost v svojem distriktu -  morda vas bodo na polovici SMT programa premestili v drugo poslovalnico
  • Vaš SM vas bo neprestano izobraževal, ocenjeval vaš učinek, pokazal na področja, kjer je možen napredek in se posvetil temu, da vas pripravi za delo SM-ja

5 SMT modulov

Prestali boste sledečih 5 izobraževalnih modulov:

1. modul:

  1. Spoznavanje vašega podjetja + team building
  2. Koncept trgovine
  3. Procesi in načrtovanje dela v trgovini
  4. JYSK feedback

2. modul:

  1. PPA trening (analiza osebnega profila – DISC analiza)
  2. Upravljanje z zalogami
  3. Varstvo pri delu

3. modul:

  1. JLIP (JYSK Leadership v praksi)
  2. Zakon o delu
  3. Optimalno načrtovanje delovnega časa

4. modul:

  1. Zaposlitev in uvajanje v delo
  2. Prestajanje prodajnih treningov
  3. Varnost in zaščita

5. modul:

  1. Izpit

 

Obvladali boste naslednje veščine:

  • Pripraviti plan dela v poslovalnici, načrtovati in strukturirati naloge v danih obdobjih.
  • Upravljati s celotnim delom poslovalnice.
  • Voditi, usmerjati, vključevati in motivirati svoje zaposlene.
  • Izobraževati in delati s svojimi zaposlenimi, v skladu s stopnjo njihovega razvoja.
  • Natančno poznati dnevne rutine v poslovalnici.
  • Delegirati različne naloge in odgovornosti in vedeti, da je uspeh odvisen od timskega dela.
  • Spremljati in oceniti učinek svoje poslovalnice in svojega tima.
  • Postaviti nove cilje svojemu timu za učinek celotne poslovalnice.

 

SMT program je popoln za vas...

  • če ste marljivi, resni in usmerjeni k enemu cilju z močno željo po razvoju in uspehu,
  • če ste pripravljeni razvijati lastne veščine in osebne sposobnosti,
  • če ste usmerjeni na učinek,
  • če ste se pripravljeni učiti in uporabljati povratne informacije, ki jih boste prejeli,
  • če ste lahko mirni v dinamičnem in hitrem okolju,
  • če se lahko motivirate, da zaključite SMT program – in, da bo to uspešno,
  • če boste naredili vse potrebno, da sprejmete JYSK kulturo,
  • če ste energični in imate pozitiven odnos, s katerim boste vplivali na svoje zaposlene,
  • če ste pripravljeni vložiti dodaten napor s svojimi sodelavci – tudi kadar se nabere veliko dela.

Spoznajte nas in se seznanite s tem, kaj Vam lahko ponudimo

Poizvedite več o programu in naši delovni kulturi v trgovinah s klikom na »Spoznaj Kevina«, - enega od naših SM, ki bo opisal, kako je biti SMT v JYSK-u.

Imate vprašanje?

Če imate kakšna vprašanja o delovnem mestu, kontaktirajte naš Oddelek HR na elektronski naslov zaposlitev@jysk.com.

 

Kako je biti SMT u JYSK-u?

  • Neverjetno je, kako nas v večini učijo o vodenju- učimo se o tem, kaj premakne ljudi. Razburljivo je, ko lahko vplivaš na ljudi in razvijaš svoj tim.
  • Dobite vse potrebno orodje in leto, ki ga preživite kot SMT, je dobro vnovčen čas.
  • JYSK Vas podpira celotno pot – naredili bodo vse, da bi zagotovili uspešen zaključek vašega SMT programa.
  • Timski duh je na izobraževanju sproščen, odlično je spoznati skupino ljudi, ki se nahajajo v enaki situaciji kot VI – to je dobra izkušnja, ki jo boste pomnili. Čutim, da sem del tima, čeprav sem v principu bil sam.
  • Moj razvoj tekom programa je bil izjemen- profesionalno, naravno in celo na osebni ravni.
  • Enostavno Vas tako motivira to, da veste, da boste na koncu bili odgovorni za poslovalnico in da morate upravljati z njo tako, da boste dosegli najboljše možne rezultate.
  • Če boste dober vzor in pripravljeni vložiti dodaten napor za svoj tim, boste v kratkem času prišli daleč – JYSK enostavno ponuja neomejeno število priložnosti za napredek v karieri.
  • Rad bi to ponovil -ponovno bi šel na SMT program. Tako zelo sem napredoval osebno in tudi kot vodja.

Izzivi, s katerimi ste se srečali med vašim izobraževalnim programom?

  • Ko se prijavite za SMT program, zelo težko dočakate njegov začetek. Komaj čakate, da dobite lastno poslovalnico. Ampak sedaj, ko sem del programa, mi je jasno, zakaj program traja celo leto. Zares je veliko tega za naučiti in izjemno sem re razvil v zelo kratkem času – izobraževanje je izredna odskočna deska za delo SM-ja. Izobraževanje vam da tudi sigurno okolje, v katerem lahko delate napake in jih izkusiti, preden začnete s pravim delom in prevzamete odgovornost nad poslovalnico.
  • Za mene so bili vsi izzivi prvenstveno osebni. Moral sem se naučiti voditi med napornim delovnim dnem in si vzeti dovolj časa za načrtovanje – in za razvoj. Težko je vse doseči v času napornega delovnega dne, ob vseh naših nalogah in rokih.
  • Morate se naučiti motivirati se in si postaviti izzive na vašem PPA profilu. Vsak ima prednosti in slabosti, a trik je v tem, da se naučite delati s svojimi pomanjkljivostmi in jih pretvorite v prednosti. Za mene je to precej nov način gledanja na stvari, zato sem potreboval kar nekaj razmišljanja.
  • Obisk tolikih predavalnic me je precej zbegal – bilo mi je težko najti oporo in si zapomniti vse, kar sem se moral naučiti. Ampak verjamem, da je bilo koristno, da sem srečal toliko različnih vrst vodij v različnih poslovalnicah in se naučil nekaj od vsakega – in tako razvil svoje večine vodenja.
  • Na začetku sem opravljal vse naloge sam, ampak sedaj vem, da je ključno, da razvijaš svoj tim, da bi lahko delegirali naloge in odgovornosti. Če želite uresničiti skupne cilje in imeti dobre rezultate, morate delati kot tim.

 

Zakaj bi drugi morali izbrati JYSK SMT program?

  • Izobraževanje je prepričljivo prekosilo moja pričakovanja! JYSK ima skrajno profesionalen pristop v svojih izobraževanjih.
  • Enostavno dobite več kot ste pričakovali. Ti ni samo poslovna šola, v kateri se učite – tam ste z ljudmi, ki so v isti situaciji kakor Vi.
  • Trenerji so zelo sposobni – dobro povezujejo teorijo s primeri iz prakse, da bi jih lažje razumeli.
  • JYSK-ov timski duh je zelo dober – Vaša kri postane modra.
  • Izberite JYSK, če želite razvijati sebe in druge in postati član izvrstnega tima..
  • Imate vse priložnosti, ki si jih lahko zaželite, JYSK pa bo naredil vse, da Vam pomaga.
  • Odlično je oditi na delo. Stopnja energije in atmosfera sta v vseh JYSK-ovih poslovalnicah visoka -vsi Vaši sodelavci prihajajo na delo dobro razpoloženi in to je zares prijetno presenečenje. .
  • JYSK je način življenja!

Kaj sledi?

Imam svoje sanje – želim postati District Manager ali Store Manager v eni od največjih JYSK poslovalnic v državi. Želim si še več delati s Country Management Teamom – dobiti več odgovornosti in upravljati s še več zaposlenimi. Ampak seveda, ostal bom v JYSK-u – obožujem delati tukaj!  

Postanite Store Manager (Vodja trgovine)

  • Kot SM ste odgovorni za vse poslovne procese v prodajalni, izobraževanje, učenje in razvoj svojih zaposlenih, ter za upravljanje in rezultate svojih zaposlenih.
  • Vaše delo je zagotoviti, da so poslovalnica in zaposleni pripravljeni na stranke in da je prodaja glavna prioriteta.
  • Bili boste del edinstvene in močne timske kulture v vaši poslovalnici, ki ji morate vedno kaj doprinesti.
  • Ne zamudite priložnosti postati SM in ustvariti profesionalne kariere v JYSKu. 

Kot Store Manager boste imeli naslednje odgovornosti:

  • Voditi svoj tim do uspeha.
  • Sprejemati odločitve glede poslovalnice.
  • Izboljšati prodajo in zagotoviti strankam najboljšo postrežbo.
  • Upravljati ter optimizirati skupni rezultat poslovalnice.
  • Izobraževati, poučevati in razvijati svoje zaposlene.
  • Voditi, vključevati in motivirati zaposlene.
  • Zastaviti nove cilje za svoj tim in skupni učinek poslovalnice.
  • Analizirati prodajne rezultate in pripraviti strategije ( skupaj s SL) da bi skupaj izpolnili zadane cilje.
  • Enakopravno sodelovati s svojimi sodelavci pri vsakodnevnih nalogah v poslovalnici in v skladišču.
  • Spremljati in oceniti učinek svoje poslovalnice in tima.
  • Načrtovati svoje naloge v zadanih terminih.
  • Če ste na delovnem mestu SM-ja, je vaš neposredno nadrejeni District Manager.

To delovno mesto je popolno za vas...

  • če ste resni, ambiciozni in se želite razvijati,
  • če ste osredotočeni na rezultat in motivirani z neprestano željo po izboljšanju indeksa prodaje,
  • če želite sprejeti odločitve in prevzeti odgovornost za poslovalnico in svoj tim,
  • če ste sposobni ostati hladne glave v dinamičnem in hitrem okolju,
  • če ste polni energije in imate pozitiven odnos, ki bo vplival tudi na vaše zaposlene, 
  • če ste dober motivator, ki vodi in navdihuje ostale,
  • če ste sposobni določiti in formulirati jasne cilje in naloge,
  • če lahko delate kot izkušene manager in strpen kolega,
  • če ste organizirani, dobri v načrtovanju in vidite »širšo sliko«,
  • če se lahko prepoznate v JYSK vrednote in poskrbeti, da se bodo tudi vaši zaposleni tega držali,
  • če uživate v sodelovanju v vsakodnevnih nalogah v poslovalnici s svojimi kolegi.

Spoznajte nas in se seznanite s tem, kaj Vam lahko ponudimo

Poizvedite več o delovnem mestu Sales Manager in naši delovni kulturi v trgovinah s klikom na »Spoznajte Olgo«, - eno od naših SM, ki bo opisala, kako je delati v JYSK-u.

Imate vprašanje?

Če imate kakšna vprašanja o delovnem mestu, kontaktirajte naš Oddelek HR na elektronski naslov zaposlitev@jysk.com

 

Kako je biti Store Manager v JYSKu?

  • V JYSKu delam že 11 let in nikoli nisem imela dveh popolno enakih dni. Vsak dan je drugačen od prejšnjega, zelo aktiven in poln novih izkušenj.
  • Tipični delovni dan SM-ja je sestavljen iz dela s poročili, načrtovanja, razporeda zaposlenih in njihovih različnih nalog.
  • Poskušam biti dobra mentorica in trenerka svojim zaposlenim, tako da sem zelo temeljita in grem v detajle, ko ocenjujem njihov učinek, tako da majo oni na ta način najboljše možnosti razviti sebe in svoje veščine. Ponosna sem, da pomagam sodelavcem in pomagam pri napredku njihove kariere.
  • Moje delo je voditi tim do uspeha, tako da prenašam svoje znanje, uporabljam in razvijam potencial vsakega zaposlenega in moram biti zelo modra v zaupanju odgovornosti, da bi lahko dobila najučinkovitejše zaposlene.
  • Moram biti sposobna sprejeti hitre odločitve v vsaki situaciji, včasih celo v ekstremni, ter biti sposobna prevzeti odgovornost za svojo poslovalnico in zaposlene.
  • Zelo pomembno je imeti zaupanje v svoje zaposlene, ker jih opogumlja občutek, da se čutijo odgovorne, vpliva na to, da se usmerijo in nato, da bi bolj celostno dvignejo njihovo raven učinkovitosti.

 

S kakšnimi izzivi se srečujete na delovnem mestu?

  • V poslovalnici je vedno veliko dela in vsak dan je drugačen, tako da morate dobro paziti, da bi lahko shajali z vsem in razumeli situacijo. Ampak ni važno, kako zahtevno je lahko – ko ste na koncu dneva srečni in zadovoljni, ste že zdavnaj pozabili na gnečo in izčrpavajoče situacije.

 

Opišite delovno kulturo v vaši poslovalnici.

  • Naša delovna kultura so naše vrednote in vodenje. Delamo kot EN tim in imamo zelo dober poudarek na izobraževanju in razvoju zaposlenih. Skoncentrirani smo na naše delo in vse naloge opravimo lahkotno, ker smo skupaj zmožni opraviti vse!
  • Naš tim je zelo motiviran za uresničevanje odličnih rezultatov in razvoj veščin, da bi lahko izboljšali prodajo.
  • V poslovalnici vedno vlada odlična in pozitivna energija. Medsebojno se spoštujemo in zaupamo, pomagamo ter cenimo drug drugega. Nismo samo sodelavci temveč tudi dobri prijatelji.

 

Zakaj bi se drugi morali odločiti za delo v  JYSKu?

  • JYSK je odprto in iskreno podjetje. V primerjavi z drugimi podjetji, daje JYSK vedno občutek varnosti in zaupanja v vašo prihodnost.
  • JYSKu je zares mar za zaposlene. Poudarek je na njihovem izobraževanju in razvoju, da jim je ponujena priložnost za napredek v karieri.
  • JYSK spodbuja svoje zaposlene, da izrazijo svoje mišljenje in prevzamejo iniciativo. Na ta način omogočajo vsakemu zaposlenemu, da ima vpliv in odgovornost. Zares cenim to obliko plitke organizacijske strukture.
  • Celotno gledano, enostavno sem ponosna, da delam v tem podjetju. 

Postanite District Manager Trainee – DMT (Vajenec programa za Regionalnega vodjo prodaje)

Namen našega DMT programa je pripraviti vas za delovno mesto DM. Odgovorni boste za svojo poslovalnico in v času DMT programa delali kot SM, dokler vas ne pripravimo za prihodnje delo DM-ja v JYSKu. Vaš trening bo kombinacija treningov, projektov in prihodnjih nalog povezanih z vašim vsakodnevnim delom. 

Na kratko o DMT programu:

 

Zelo pomemben del programa je spraviti teorijo in novo pridobljene veščine s treninga v prakso. Večina vašega razvoja in najvažnejši del učenja veščin, s katerimi boste opravljali svoje delo DM-ja se bo odvijala »v gibanju« - da bi lahko hitreje v praksi preizkusili vse, kar ste se naučili na treningih. Teme s treninga lahko vključujejo:

 

  • JYSK feedback,
  • proces selekcije novih zaposlenih
  • načrtovanje
  • upravljanje na daljavo.

 

V času vašega DMT programa se boste naučili obvladovati naslednje naloge:

  • optimizirati prodajo, zaslužek in naloge v vseh poslovalnicah v distriktu.
  • Zagotoviti visok standard izgleda poslovalnice in odlične postrežbe za stranke, tako da boste koristili koncepte JYSK vrednote, JYSK prodaja in postrežba ter JYSK vodenje.
  • Zadolženi boste za nemoteno delo,  usklajenost s trenutnimi marketinškimi kampanjami in promocijami ter izpolnitev ciljev za prodajo.
  • Zagotoviti, da so vse poslovalnice in zaposleni pripravljeni na stranke in izpolniti naš cilj nudenja najboljših možnih uslug.
  • Sestaviti in razviti tim ter interno organizacijo poslovalnice.
  • Delati kot trener na treningih, npr. Sales & Service.
  • Delati na izgradnji JYSKa kot prvi izbor za stranke v maloprodaji.
  • Delovati kot vez med trgovinami v distriktu in Retail Managerom.

 

DMT program je popoln za vas...

  • Če ste osredotočeni na rezultat in vas motivira doseganje odličnih rezultatov s timom v poslovalnici. Kot DMT morate biti prodajalec, ki ga vodijo trgovanje in rezultati.
  • če ste resni, ambiciozni, močni in predani ter motivirani z razvojem drugih, sebe in svojih veščin,
  • če ste pripravljeni na višjo managersko funkcijo, ki s seboj prinaša še večje odgovornosti,
  • če ste dober vodja in trener svojim zaposlenim,
  • če ste odločni, orientirani na doseganje ciljev in komaj čakate, da boste vodili svoj distrikt do uspeha,
  • če ste neodvisni in sposobni sprejemati hitre in dobro utemeljene odločitve,
  • če imate dobre komunikacijske veščine in lahko govorite z več različnimi ljudmi.

 

Spoznajte nas in se seznanite s tem, kaj Vam lahko ponudimo

Poizvedite več o delovnem mestu DMT in naši delovni kulturi v trgovinah s klikom na »Spoznajte Shanno«, - eno od naših DMT, ki bo opisala, kako je biti DMT v JYSK-u.

Imate vprašanje?

Če imate kakšna vprašanja o delovnem mestu, kontaktirajte naš Oddelek HR na elektronski naslov zaposlitev@jysk.com

 

Prve misli o DMT programu?

  • DMT program je bil za mene popoln način, da uresničim svoje ambicije in postanem DM – to je vzpodbuden in profesionalen način, da to dosežem.
  • Upala sem, da bo program dobra kombinacija teorije in prakse in vesela sem, da je izpolnil moja pričakovanja.

 

Kako je biti DMT v JYSK-u?

  • To je zahtevna priložnost. Pred vsem, jaz sem SM – zadolžena za našo najnovejšo poslovalnico u Heelenu na Nizozemskem. Prav tako opravljam tudi DMT program. Zato moram najti ravnotežje med dvema vlogama, brez ogrožanja ene izmed njiju.
  • Spremljam svojega DM-a ob obisku poslovalnic v distriktu. Zelo poučno je deliti mišljenje z njim o stvareh, ki jih vidimo in o tem, kako bi jih potencialno lahko izboljšali.
  • Prav tako sem poklicana na mesečne sestanke v distriktu z vsemi SM-ji. Z mojim Dm-om skupaj določiva teme sestanka. Dodam svojo vizijo in ideje in v tem pogledu imam lastne odgovornosti.
  • Seznanjena sem z več informacijami iz naših IT sistemov. Zelo razburljivo je dobiti vsa dodatna znanja. 

 

S kakšnimi izzivi se srečujete v programu?

  • Včasih je težko najti pravo ravnotežje med vlogama SM-ja in vloge DMT-ja. Seveda, da želiš vložiti enako količino časa in truda v obe vlogi, ampak jaz sem prvenstveno SM in mislim, da je pošteno do mojega tima, da se lahko name 100% oprejo. Osebno tega ne vidim kot breme, ampak kot ogromno priložnost, da se razvijam in želim se naučiti koliko je le mogoče. Recimo, da imam korist od tega, ker sem ženskam ker lahko uporabim svoje sposobnosti in opravljati več nalog hkrati v največji možni meri (hahaha J )

 

Opišite delovno kultruo v zvezi z DMT programom

  • DMT program ima precej neformalno strukturo, ki vodi do odprte atmosfere, v kateri se lahko pogovarjate s ključnimi ljudmi na vseh stopnjah v JYSKu. Vsi v organizaciji so zelo dostopni. To olajša spoznavanje novih aspektov v JYSKu.
  • DMT program je zelo profesionalen in vzpodbuden – vodijo me celo pot, le imam vprašanja, odgovori niso daleč. Vsi so zelo ustrežljivi.

 

Zakaj bi se drugi morali odločiti za delo v  JYSKu?

  • Če ste ambiciozni in želite izvleči najboljše iz sebe, bi dejala, da je JYSK najboljše podjetje za vas. JYSK nudi zanimiva delovna mesta z veliko odgovornostmi in možnosti za razvoj. Če želite in pridno delate, da to dosežete, lahko JYSK nudi odlične poslovne priložnosti.

JSYK ima prav tako izrazito privlačno korporativno kulturo, kar je za mene zelo pomemben aspekt, iz tega razloga upam, da bom JYSK predstavljala še dolgo časa.  

Postanite District Manager (Regionalni vodja prodaje)

  • Upravljajte z vsemi poslovalnicami v vašem distriktu.
  • Pospešite prodajo, zaslužek in delovanje vseh trgovin v distriktu.
  • Poskrbite, da bodo trgovine in zaposleni pripravljeni pričakati stranke.
  • Upravljajte, vodite, poučujte, spremljajte in delajte s SM-ji v vašem distriktu.
  • Zagotovite odličen standard trgovinam in postrežbo strank, tako da uporabite naše koncepte: JYSK Values, JYSK Sales & Service and JYSK Leadership.

Kot District Manager boste imeli naslednje odgovornosti:

 

  • Zadolženo boste za skupno prodajo v celotnem distriktu.
  • Zadolženi boste za delo poslovalnic : zagotoviti brezskrbno delo vseh poslovalnic ter njihovo sledenje trenutnih marketinških akcij in promocij.
  • Skrbeti, da vsaka poslovalnica uresniči svoje cilje prodaje in izpolni naše visoke standarde za odlično postrežbo za strank.
  • Načrtovati in uresničiti budžet distrikta in sodelovati v poročilih RM-ja.
  • Upravljati, voditi, učiti in delati s SM-ji in preverjati njihovo delo v Vašem distriktu.
  • Postavljati izzive in izvrševati pritisk na trgovine, da bi zagotovili, da SM-ji ne prekoračijo svojega budžeta in da spoštujejo roke ter ustvarijo zadani profit.
  • Nadzirati in spremljati izobraževanje zaposlenih v poslovalnicah, da bi poskrbeli, da so vsi zaposleni pripravljeni ustreči strankam na najboljši možni način.
  • Zagotoviti varno delovno okolje.
  • Poskrbeti, da so zaposleni v poslovalnicah zadovoljni s svojim delom.
  • Preverjati, če imajo poslovalnice dovolj zalog, če so čiste in privlačne in če so naši proizvodi zloženi na najboljši možni način.
  • Ocenjevati učinek vsake poslovalnice z analizo ključnih točk in preverjanjem vseh skupin proizvodov.
  • Razločevati, razvijati in ocenjevati učinek zaposlenih, ki so prepoznani kot potencial in ki lahko preidejo na zahtevnejše delovno mesto v prihodnosti.
  • Izobraževati in pripravljati SM-je, ki iz drugih podjetij pridejo v JYSK in morajo biti pripravljeni prevzeti poslovalnico v treh mesecih.
  • Trikrat letno koordinirati in voditi delavnice ter skupne sestanke za vse SM-je v Vašem distriktu.
  • Trikrat letno koordinirati in voditi delavnice ter skupne sestanke za vse SL-je v Vašem distriktu.
  •  

 

Delovno mesto District Manager-a je popolno za vas…

  • če ste resni, ambiciozni in želite prevzeti velike odgovornosti na menedžerski poziciji,
  • če znate motivrati in navdihniti Vaše zaposlene,
  • če ste usmerjeni na učinek in motivirani za velike dosežke, ki jih dosežete skupaj s timom v poslovalnici,
  • če ste sposobni sprejemati hitre, a premišljene odločitve,
  • če radi sprejmete možnost delitve in proslave uspeha skupaj z ekipami v poslovalnicah,
  • če ste trmasti, prodorni in dobri v nudenju opore novim iniciativam,
  • če ste sposobni delegirati naloge in odgovornosti,
  • če ste sposobni načrtovati in razporediti svoj čas ter določiti prioritete naloge, 
  • če ste sposobni opaziti in razviti talente, ter stalno delati na razvoju novih talentov,
  • če imate pozitiven in proaktiven odnos.

Spoznajte nas in se seznanite s tem, kaj Vam lahko ponudimo

Poizvedite več o delovnem mestu in naši delovni kulturi v trgovinah s klikom na »Spoznajte Nielsa«, - eno od naših DM, ki bo opisal, kako je delati v JYSK-u.

Imate vprašanje?

Če imate kakšna vprašanja o delovnem mestu, kontaktirajte naš Oddelek HR na elektronski naslovzaposlitev@jysk.com

Kako je delati kot District Manager v JYSK-u?

  • Vsak dan je drugačen. Delo je izjemno nepredvidljivo.
  • Trudim se obiskati vse poslovalnice v relativno kratkem obdobju.
  • Vsako jutro pošljem komentarje vsaki poslovalnici o njihovem učinku, na temeljih njihovih glavnih točk: nadzor maloprodaje. Pohvalim jih za dobre stvari in jim postavim izziv, za popravek slabih. To počnem vsak dan.
  • Kot DM lahko ocenim, kako napredujete na dnevni bazi – vedno lahko opazite spremembe lastnega učinka.
  • Sem zelo pomemben del maloprodajne kulture poslovalnic – naporno delamo vsak dan, da bi dosegli cilje, ki so zadani distriktu.
  • Imamo visoko zastavljene cilje. Na začetku vedno ciljamo na več, kot je realno – ampak se držimo tega, da je cilj MOŽNO uresničiti.
  • JYSK je prečudovito podjetje, kar se tiče upravljanja Country Management Team-a -  trudim se, seveda, izpolniti ta pričakovanja.
  • Trudim se zagotoviti, da z zaposlenimi v poslovalnicah ne komuniciram samo preko SM-ja. Zato stopam v kontakt z vsemi zaposlenimi v poslovalnicah in jim postavljam izzive na posebnih področjih, za katera so odgovorni – pohvalim jih za dobro delo ali pa jim dam konstruktivno kritiko, če je to potrebno.
  • Veliko se boste naučili o problemih maloprodaje, ker morate delati na toliko različnih stvareh v JYSKu – od akcije do izobraževanja zaposlenih ter letnih poročil.
  • Zagotavljam, da imajo poslovalnice resurse, ki jih potrebujejo. Če je, pr., potrebno popravilo  v objektu, pokličem električarja, da bi poskrbel, da imajo zaposleni najboljše pogoje za uspeh.
  • Nikoli se ne sprostimo in ne sprejmemo slabih rezultatov. Imamo izjemno proste roke . kar pomeni, da lahko dokaj hitro spremenimo svoj pristop ter hitro sprejmemo potrebne odločitve.

S katerimi izzivi se srečujete na vašem delovnem mestu?

  • Mislim, da je največji izziv to, da imam toliko različnih nalog. Včasih je vse lepo in prav, a včasih je biti DM precej zahtevno delo.
  • Seveda, prav tako je izziv imeti tako veliko odgovornost. To postane način življenja, tako da je delo od 8 do 16 nemogoče, če želite, da vse funkcionira.
  • Težko je načrtovati – nikoli ne veš, kaj prinaša jutrišnji dan.
  • Stalni izziv je delati s tako veliko ljudmi – niste samo odgovorni za končni rezultat, ampak tudi za zadovoljstvo zaposlenih.

Opišite delovno kulturo 

  • V JYSKu obstaja edinstvena delovna kultura – to se posebno opazi v poslovalnicah. Imajo izvrstno delovno etiko.
  • Dobri smo v proslavljanju naših uspehov, tako da imajo vsi občutek, da so del nečesa dobrega – ter da vsi žanjejo sadove skupnega truda.
  • Vsakodnevno sodelovanje med poslovalnicami je odlično.
  • Imamo tekmovanja, v katerih poslovalnice lahko osvojijo nagrade. To je dobro – ljudje uživajo v tem.

Zakaj bi se drugi morali odločiti za delo v JYSK-u?

  • Uprava JYSK-a se odlikuje po enakosti – poslušali bodo vsakega, ne glede na položaj. To je ena od naših najmočnejših vrednosti : spodbujati vse zaposlene, da uveljavljajo svoje pravice in se čutijo dolžni izražanja svojega mnenja. To zelo dobro funkcionira.
  • Poslovalnice v distriktu se veliko  pogovarjajo o ključnih rezultatih. JYSK je eno od redkih podjetjih s tako odprtim pristopom uresničevanja rezultatov. Naši SM-ji imajo dostop do ogromne količine informacij in to jim omogoča, da primerjajo svojo poslovalnico z drugimi in sebe z drugimi SM-ji.
  • Smo podjetje, ki se hitro razvija in Vi ste tisti, ki izbira končni cilj vae kariere. Če želite  napredovati dlje, vam bo JYSK pomagal.
  • To smo vam povedali že prej: v JYSKu imamo izjemno korporativno kulturo, takše ne boste našli nikjer drugje. 

Postanite Retail Manager Trainee - RMT (Vajenec programa za vodjo prodaje)

Namen RMT programa je, da vas pripravi za delovno mesto RM-ja s končno odgovornostjo za optimalno delo in rezultate vseh poslovalnic v vaši državi/regiji, tako da boste razvijali strategije, sledili obstoječim JYSK konceptom in izpolnili zadane cilje za državo.

V času RMT programa boste delali kot DM in bili odgovorni za svoj distrikt, dokler vas popolnoma ne pripravimo za delo RM-ja v JYSKu. Ko postanete RM, boste delali skozi DM-je v vaši regiji in bili del Country Manager Teama.

Na kratko o RMT programu:

RMT program je mednarodni program. Delali boste z RMT kolegi iz drugih držav in se naučili, kako deluje maloprodaja v različnih kulturah.

 

  • Sodelovali boste na nekaj treningih na Danskem. Glede na to, da bodo treningi v angleškem jeziku, je ključnega pomena, da angleščino obvladate. Določili in dogovorili se boste za naloge in področja osebnega razvoja, na katerih želite delati v bližnjem sodelovanju s svojim Country Managerom.
  • Kombinirali boste teorijo naučeno na treningih s konkretnimi praktičnimi nalogami RM-ja v vaši državi.
  • Treningi med drugim razvijajo vaše komunikacijske veščine in veščine upravljanja maloprodaje, načrtovanja in razvoja.
  • Naučili se boste uporabljati različna orodja za upravljanje, kot so PDP, SIRIUS in PPA.

 

 

V času vašega RMT programa se boste naučili obvladovati naslednje naloge:

  • Razčleniti cilje v konkretne kriterije uspeha – kratkoročne in dolgoročne
  • Dati podporo, trenirati in razvijati DM-je, da bi zagotovili visoke standarde v poslovalnicah, izpolnili cilje in izboljšali promet države/regije.
  • Zagotoviti najboljše možne upravljanje s poslovalnicami in distrikti v državi, tako opazite in zaposlite najbolj nadarjene zaposlene na pozicijah SMT-a, SM-a, DMT-a in DM-a (v sodelovanju s HR Managerom).
  • Razvijati, izpeljati in spremljati letni poslovni načrt in optimizirati delo v poslovalnicah v sodelovanju z vsakim DM-jem.
  • Razviti in izpolniti cilje za proračun, BSC cilje in druge cilje za državo.
  • Zagotoviti, da se vsi JYSK koncepti (JYSK obljube strankam, JYSK vrednote in JYSK vodenje) uspešno izpeljejo v vseh poslovalnicah in vseh distriktih vaše regije/države.
  • Optimizirati mrežo poslovalnic v skladu s cilji države, tako da boste odpirali nove poslovalnice in po potrebi relocirali/povečali obstoječe poslovalnice.
  • Motivirati in izvrševati pritisk na distrikte, da bi zagotovili, da DMi ostanejo v okviru proračuna in izpolnijo zastavljene roke ter cilje za promet. .

 

RMT program je popoln za vas...

  • če ste resni, ambiciozni in imate energijo za prevzem velikih odgovornosti na zahtevni managerski poziciji,
  • če želite narediti spremembe in dati vse od sebe za dobro podjetja,
  • če strateško razmišljate in ste osredotočeni na rezultate,
  • če ste predani svojemu delu in pričakujete veliko od sebe,
  • če znate načrtovati in razporediti svoj čas in določiti, katere naloge so prioriteta,
  • če ste ponosni na razvoj svojega tima in uspeh vsakega člana tima,
  • če ste se pripravljeni spoprijeti z izzivi in se razvijati,
  • če ste sposobni sprejemati strateške in dobro utemeljene odločitve,
  • če znate opaziti in razvijati talente in stalno delati na izgradnji ter razvoju novih potencialnih struktur,
  • če imate pozitiven in proaktiven odnos,
  • če vam ni problem potovati.

 

Spoznajte nas in se seznanite s tem, kaj Vam lahko ponudimo

Poizvedite več o delovnem mestu in naši delovni kulturi v trgovinah s klikom na »Spoznajte Dragana«, - enega od naših RMT, ki bo opisal, kako je biti RMT v JYSK-u.

Imate vprašanje?

Če imate kakšna vprašanja o delovnem mestu, kontaktirajte naš Oddelek HR na elektronski naslovzaposlitev@jysk.com

Prve misli o RMT programu?

  • Želel sem dobiti širšo sliko o JYSKu kot mednarodnem podjetju, i raste vsako leto in o številnih procesih, ki stojijo za uspehom podjetja.
  • Razviti svoje veščine vodstva s še boljšim orodjem v strateški komunikaciji in učenjem iz izkušenj s trenerji na treningih.
  • Soočiti se z novimi izzivi in se razviti kot vodja, da bi bil pripravljen za delovno mesto RM, ko bo prišel čas za to.
  • Spoznati ljudi iz različnih držav in z njimi deliti najboljše izkušnje.

 

Kako je biti RMT v JYSK-u?

  • Pred vsem, sem najprej DM, tako da so moje prioritete moje delo, moj distrikt ter naši rezultati.
  • Opravljanje RMT programa pomeni, da moram kombinirati svoje delo DM-ja z novimi nalogami, ki so pomembne za RMT program.
  • Morate biti disciplinirani in fleksibilni, ker morate združiti odgovornost DM-ja z nalogami iz RMT programa.
  • RMT program vas prisili, da izstopite iz svoje cone udobnosti in se testirate na nove načine.

 

S katerimi izzivi se srečujete v programu?

  • Načrtovanje, načrtovanje in še malo načrtovanja. Struktura vsakodnevnega dela bo testirana in zelo verjetno boste padli, ker je vključeno veliko različnih parametrov in ljudi. Ampak iz tega se lahko veliko naučite! Poznati svoje slabosti, se učiti iz svojih napak in biti v stanju spremeniti svoje navade ali način, na katerega delate je edina pomembna stvar, ko se želite razvijati.

 

 

Opišite delovno kulturo v zvezi z RMT programom

  • Celotna organizacija vas spoštuje in nudi pomoč, da lahko uspete v RMT programu. Ob medsebojnem spoštovanju je vse mogoče!
  • Atmosfera v timu je odlična – vsi poznajo JYSK, a kultura je ena od tistih :«mi premikamo stvari«.
  • Super je spoznati kolege iz drugih držav, saj vam to da možnost, da sprejmete drug drugega in da bolje sprejmete sebe ter situacije, v katerih ste se znašli.

 

Zakaj bi se drugi morali odločiti za delo v JYSK-u?

  • V JYSKu naporno delamo in dosežemo neverjetno rast naših rezultatov.
  • Dalje, smo izrazito dobro organizirano podjetje, z močnimi strukturami in procedurami.
  • In dalje smo JYSK in imamo skandinavski duh vodstva, ki vsem daje priložnost, da izstopajo in naredijo spremembe. Vsi zaposleni, ne glede na stopnjo, so uslišani in dobijo priložnost za razvoj in napredek v karieri v JYSKu. Predanost prinaša priložnost.
  • Ne glede na to, kaj si mislite o JYSKu, boste presenečeni in odkrili še mnogo več – zagotovo bo presegel vaša pričakovanja. 

Postanite Retail Manager (Vodja prodaje)

Kot RM boste odgovorni za zagotavljanje optimalnega dela in rezultata v Vaši regiji, tako da boste razvijali strategije, izvajali obstoječe JYSK koncepte in izpolnili zadane cilje za državo. 

Če ste na delovnem mestu RM, je vaš nadrejeni Country Manager/Head of Retai vaše države.

Kot Retail Manager boste imeli naslednje odgovornosti:

  • Razviti ter izpolniti cilje za proračun, BSC cilje in druge cilje za državo.
  • Zagotoviti najboljše možno upravljanje v poslovalnicah in distriktih, tako da opazite in zaposlite najbolj nadarjene kandidate za delovna mesta SMT-a, SM-a, DMT-a in DM-a v sodelovanju s HR Managerom..
    • Razvijati, izpeljati in spremljati letni poslovni načrt in optimizirati delo v poslovalnicah v sodelovanju z vsakim DM-jem.
    • Zagotoviti, da so poslovalnice in zaposleni pripravljeni za stranke – cilj je, celotni organizaciji vsaditi razmišljanje, da je stranka na prvem mestu.
    • Zagotoviti, da se vsi obstoječi koncepti (JYSK obljube strankam, , JYSK vrednote in JYSK vodenje) izvajajo v vseh poslovalnicah, v vseh distriktih v državi/regiji.
    • Biti sposobni prenesti ključne parametre uspeha -  kratkoročne in dolgoročne.
    • Nuditi oporo, trenirati in razvijati DM-je, da bi zagotovili visoke standarde poslovalnic, izboljšali promet države/regije in izpolnili zadane cilje.
      • Optimizirati mrežo poslovalnic v skladu s cilji države, tako da boste odpirali nove poslovalnice in po potrebi relocirali/povečali obstoječe poslovalnice.
      • Motivirati in izvrševati pritisk na distrikte, da bi zagotovili, da DMi ostanejo v okviru proračuna in izpolnijo zastavljene roke ter cilje za promet. .

To delovno mesto je popolno za vas...

  • če ste dober in neposreden vodja,
  • če ste resni, ambiciozni in motivirani za uresničevanje odličnih rezultatov,
  • če ste pozitivni, proaktivni in imate veliko energije ter entuziazma,
  • če ste ponosni na razvoj svojega tima in na njihov uspeh,
  • če lahko opazite in razvijate talente ter stalno delate na izgradnji ter razvoju novih potencialov
  • če vam ni problem potovati.
  • če razmišljate strateško in ste osredotočeni na maloprodajo in rezultate

 

Spoznajte nas in se seznanite s tem, kaj Vam lahko ponudimo

Poizvedite več o delovnem mestu in naši delovni kulturi v trgovinah s klikom na »Spoznajte Igorja«, - enega od naših RM, ki bo opisala, kako je biti RM v JYSK-u.

Imate vprašanje?

Če imate kakšna vprašanja o delovnem mestu, kontaktirajte naš Oddelek HR na elektronski naslov zaposlitev@jysk.com

Kako je biti RM v JYSK-u?

  • To je zelo dinamično delo, ki je hrti tudi velik izziv, a prav tako je to delovno mesto zelo zanimivo in zabavno je ustati vsako jutro.
  • Moram biti zelo fleksibilen in se prilagoditi številnim različnim situacijam in potrebam – ter biti sposoben reagirati na njih in sprejeti hitre in dobro utemeljene odločitve.
  • Skupaj z DM-om morava biti vzor preostanku organizacije v vsem kar počneva, ne glede na to, ali se gre za moj način vodenja in upravljanja, moj način izobraževanja in motiviranja ostalih ali za način, kako komuniciram.
  • Na splošno, moram zagotoviti visoko stopnjo sodelovanja med organizacijami maloprodaje ter srednjih funkcij HO.
  • Eden od ključev uspeha je najti prave zaposlene in prva delovna mesta in jih razvijati skozi stalno izobraževanje in trening.
  • Delo RM-ja zna biti precej naporno in stresno, ampak zares uživam v njem!

 

 

S katerimi izzivi se srečujete na vašem delovnem mestu?

Glavni izziv je zagotoviti dobre učinek v vsakem trenutku v okviru vseh mojih področij odgovornosti. Da bi zagotovili najboljše rezultate je vse pomembno in vedno se najde prostor za napredek.

 

Opišite delovno kulturo v vaši regiji

  • To je kombinacija marljivega in timskega dela.
  •  Držimo se zelo timske in motivirajoče delovne kulture. Večina naših akcij in odločitev temelji na vključevanju zaposlenih ter prenašanje svojih idej na različnih delavnicah.
  • Odlična atmosfera vlada kamorkoli grem in srečam zaposlene v JYSKu.

 

Zakaj bi se drugi morali odločiti za delo v JYSKu?

  • Zato ker je JYSKu pomembno mišljenje vsakega zaposlenega: vsak ima pravico in dolžnost izreči svoje mnenje.
  • JYSK bo veliko storil za svoje zaposlene in omogočil vse učenje in izobraževanje potrebno za razvoj vsakega zaposlenega.
  • JYSK prepozna marljive in produktivne zaposlene s potencialom ter jim ponudi priložnost, da si ustvarijo profesionalno kariero v JYSKu. 

Postanite Country Manager (Vodja podjetja)

Kot Country Manager boste odgovorni za zagotavljanje optimalnega dela vsej JYSK poslovalnic v državi, tako da boste razvijali strategije, izvajali obstoječe JYSKove koncepte in dosegali začrtane cilje za državo.  

Če ste na delovnem mestu Country Managera, je vaš nadrejeni Executive Vice President of Retail v JYSK Nordicu.

Kot Country Manager boste imeli naslednje odgovornosti:

  • Odgovornost za razvoj JYSKa v vaši državi in poslovanje, ki temelji na JYSK values in JYSK leadershipu.
  • Najboljše možno upravljanje v državi: zaposlovanje najbolj nadarjenih kandidatov za delovna mesta RM-a, Finance Managera, HR Managera  (v sodelovanju s HR).
    • Popolna odgovornost za letno poslovni plan in proračun, da se izvedejo iniciative za neprestani razvoj konceptov, prometa in zaslužka pred obrestmi in davki (EBIT).
    • Odgovornost za uresničevanje in razvoj kvalitetnega odnosa v Country Management Teamu.
    • Koriščenje in optimizacija vseh komunikacijskih kanalov v JYSKu, tako znotraj države, kot tudi z JYSK Nordic.

To delovno mesto je popolno za vas...

  • e radi tekmujete in želite vedno biti najboljši
  • če ste osredotočeni na uresničevanje rezultatov za JYSK,
  • če radi drugim postavljate izzive in se soočate z novimi izzivi,
  • če Vas motivira vzpodbujanje in razvijanje članov svojega tima,
  • če ste dober in neposreden vodja,
  • če razmišljate strateško.

 

Spoznajte nas in se seznanite s tem, kaj Vam lahko ponudimo

Poizvedite več o delovnem mestu in naši delovni kulturi v trgovinah s klikom na »Spoznajte Johana«, - enega od naših CM, ki bo opisala, kako je delati v JYSK-u.

Imate vprašanje?

Če imate kakšna vprašanja o delovnem mestu, kontaktirajte naš Oddelek HR na elektronski naslovzaposlitev@jysk.com

Katere so vaše celotne odgovornosti?

  • Kot Country Manager si popolnoma odgovoren za razvoj JYSKa v državi, ki temelji na JYSK values in JYSK leadership. Moj nadrejeni je Executive Vice President of Retail.
  • Odgovornost za uresničevanje kvalitetnega sodelovanja z naslednjimi kolegi:
    • Head of Retail,
    • Retail Manageri,
    • Finance Manager,
    • Human Resource Manager,
    • Logistics Manager,
    • Development Manager,
    • Sales and Marketing Manager,
    • Regional Head of Sales.
    • Odgovornost za  odpiranje novih trgovin in razvoj poslovanja že obstoječih poslovalnic.
    • Odgovornost za poslovno načrtovanje, da se izvajajo iniciative za zagotavljanje neprestanega razvoja konceptov, prometa in zaslužka pred obrestmi in davki (EBIT)
    • Koriščenje in optimizacija vseh komunikacijskih kanalov v JYSKu, tako znotraj države, kot tudi z JYSK Nordic.
    • Zagotavljanje, da vsi v organizaciji poznajo in živijo v skladu z JYSK values in JYSK leadership.

 

Kako je biti CM v JYSK-u?

  • Mislim, da ne obstaja običajen dan CM-a-. Celo leto, vsak da, se dogaja toliko različnih stvari, zaradi česar je delo istočasno zahtevno in navdihujoče.
  • En dan na sestanku razpravljamo o strategiji za naslednja tri leta ali o taktiki za asortima, že naslednji dan pa obiskujem trgovine z ostalimi člani tima in razpravljamo, kako načrtovati in izvesti aktivnosti kampanje za naslednje leto preko različnih medijskih kanalov, kot npr. Časopis, TV in družabni mediji. Ali pa obiskujem in ocenjujem lokacije za nove trgovine, ali ostanem v pisarni z zaposlenimi iz HO in spremljam projekte, iniciative in ključne številke.
  • Zaradi tega vsega je delo tako zahtevno in istočasno zanimivo – ne obstajata dva enaka dneva.

 

S katerimi izzivi se srečujete na delovnem mestu?

  • Izziv je najti ravnotežje med mojimi težnjami k hitremu razvoju in z druge strani, da smo vsi iz dneva v dan na pravi poti. Ob tako velikem številu poslovalnic po državi in ob toliko različnih funkcijah je zelo pomembno, da vsak pozna pričakovanja in da je prepričan v to, kar mora narediti ter kako mora narediti. Lahko in mora bit veliko različnih mišljenj in načinov obvladanja stvari, ampak eden od velikih ključev uspeha je v JYSKu delati stvari na isti način. Vedno znova se je to pokazalo kot najučinkovitejši način dela v tako velikem podjetju.

 

Opišite delovno kulturo v vaši državi

  • Rad vidim, da delamo v odprti in enostavni atmosferi, v kateri ni potrebe po hierarhiji. Vsi se morajo počutiti tako, da lahko vedno izrazijo svoje mnenje in zamisli.
  • Jaz iskreno verjamem, da so v najboljših organizacijah vsi vključeni in da obstaja jasna delitev področij odgovornosti. V delu smo, da bi bili najboljši, a najboljši način, da to dosežemo je razvoj tima ter članov tima.
  • Konec koncev bi rekel, da je atmosfera tekmovalna z izrazito polno energije , entuziazma in želje po uspehu, istočasno pa se ne pozabimo zabavati in veseliti velikih stvari, ki se neprestano dogajajo. 

 

Zakaj bi se drugi morali odločiti za delo v JYSK-u?

  • V 17 letih dela v JYSKu sem bil skoraj na vseh delovnih mestih v maloprodaji in še vedno mi je motivirajoče in navdihujoče. Glavni razlog zame je to, da JYSK nikoli ne preneha težiti k razvoju, ampak kot oseba pa dobite fantastične priložnosti da se razvijate in soočate z novimi izzivi.
  • Prav tako cenim zelo močno zmagovalno kulturo, ki kaže, da je vse mogoče. V JYSKovi zgodbi je tolikokrat dokazano, če si zastavite cilj in ste popolnoma odločeni, da ga dosežete, takrat obstaja velika možnost, da ga boste uresničili. Zares obožujem takšen odnos!