VODJA ZA ODNOSE S STRANKAMI
Kakšne so tvoje dolžnosti?
Rešuješ zahteve strank na različnih kanalih komuniciranja. Kupcem pomagaš z izbiro izdelka, dostavo in najugodnejšo prodajo. Kot vodja centra za odnose s strankami je tvoj delovni tempo hiter, veščine komuniciranja pa izvrstne in povezane z zmožnostjo upravljanja več stvari hkrati ter ob tem nuditi odlično storitev strankam.
BUILD YOUR CAREER.
VODJA ZA ODNOSE S STRANKAMI ZA DOLOČENO PODROČJE
Kakšne so tvoje dolžnosti?
Imaš možnost dosegati svoje cilje na svojem področju odgovornosti, kar odraža tvojo zmožnost za napredovanje znotraj JYSK centra za odnose s strankami. Kot odgovorni za področje znotraj centra za odnose s strankami, imaš možnost, da postaneš ekspert za več različnih področji za odnose s strankami ter treniraš svojo ekipo in z njimi deliš odlične usluge s tvojega področja.
BUILD YOUR CAREER.
VODJA TIMA ZA ODNOSE S STRANKAMI
Kakšne so tvoje dolžnosti?
Odgovoren si za vodenje svoje ekipe skupaj z vodjo za odnose s strankami. Svoje naloge vsakodnevno izvajaš skupaj z vodjo oddelka. Kot vodja ekipe imaš ključno vlogo za razvoj svoje ekipe ter za ustvarjanje dobre atmosfere v ekipi. Odličen korak za energetične ljudi, voljne komunikacije z ljudmi znotraj oddelka za odnosa s strankami.
BUILD YOUR CAREER
VODJA ODDELKA ZA ODNOSE S STRANKAMI
Kakšne so tvoje dolžnosti?
Imaš popolno odgovornost nad vsemi aktivnostmi znotraj centra za odnose s strankami. Na tej poziciji postavljaš standarde za odlično storitev s strankami ter slediš relevantnim rezultatom in pokazateljem. Motiviraš in razvijaš svojo ekipo in željnim talentom omogočaš napredovanje.
BUILD YOUR CAREER.