Zaposlite se kot Specialist za odnose s strankami
Postanite najboljši specialist in poiščite prave rešitve za stranke
• Pridite s pravim odnosom in mi vas bomo naučili vse kar morate vedeti, da bi brezhibno opravljali svoje delo v oddelku
• Postanite del edinstvenega in močnega tima
• Ulovite priložnost za hitro in profesionalno kariero v JYSKu
• Postanite del podjetja, ki za svoje zaposlene naredi veliko

-
Preberite še več
Kot Specialist za odnose s strankami boste imeli sledeče odgovornosti:
• Biti odličen specialist in prispevali boste skupnemu delovanju Oddelka za odnose s strankami ter celotnega tima
• Učili se boste in nadgrajevali znanje o naših artiklih in zadovoljevanju strank
• Poznati svoje stranke – poznati potrebe, situacije in razpoloženje stranke
• Zagotoviti vsakodnevno kvaliteto dela Oddelka za odnose s strankami
• Sodelovati pri izboljševanju in razvoju vsakodnevnih postopkovTo delovno mesto je za vas idealno, če ...
• uživate v napetem in naglem okolju, kjer se vsaki dan razlikuje od preteklega
• orientirani ste na rezultat ni motivirani da prispevate učinku celega tima
• imate odlično energijo, karizmo in pozitiven odnos
• ste timski igralec in dober sodelavec, ki je vedno pripravljen pomagati
• veseli ste in osredotočeni na zadovoljevanje strank, vedno imate v mislih, da je stranka vedno na prvem mestu in mu vedno želite nuditi edinstveno nakupovalno izkušnjo
• prilagodljivi ste in sposobni prioritizirati naloge
• ste delavni, natančni in pripravljeni na učenje in razvojIzvedite še več o nas, in odkrijte kaj vam lahko ponudimo
Da bi izvedeli več o delovnem mestu Specialist za odnose s strankami in kulturi podjetja JYSK, kliknite na "Spoznajte Kristino" – eno izmed naših Specialistov za odnose s strankami, ki opisuje kako je delati pri JYSKu.Vas še kaj zanima?
V kolikor imate kakršna koli vprašanja vezana za delovno mesto, nam lahko pišete na posao@jysk.com. -
Spoznajte Kristino
Osnovno o tvojem delovnem mestu?
• Komunikacija z drugimi, je nekaj kar zelo rada opravljam, delov trgovini pa mi ni tako zelo odgovarjalo – zato sem želela probati z delom v oddelku odnosov s strankami.
• Od nekdaj sem vedela, da je JYSK eno veliko podjetje, in da se tukaj dogaja veliko stvari, pa vseeno nisem vedela vsega o JYSKu. Tako da sem samo skočila v delo in danes sem vesela da je bilo tako.
Kako je biti Specialist za odnose s strankami v JYSKu?
• Menim, da je odlično in da se vsak dan razlikuje od prejšnjega. Odgovarjanje na klice in elektronska sporočila na prvi pogled deluje monotono, a se tudi to razlikuje od dneva do dneva – nikoli ne veste kdo vas kliče in kakšen problem bo potrebno rešiti.
• V oddelku za odnose s strankami imamo veliko različnih nalog, katere opravljamo, in v vsakem trenutku morate biti pripravljeni na reševanje problemov in na zagotavljanje zadovoljne stranke.
Izzivi s katerimi se srečuješ na delovnem mestu?
• Izzivi so, med ostalim tako ali tako nikoli ne veš kdo te bo poklical. Lahko je to stranka s težavo, ali pa dostava blaga, ki je bila poškodovana – ti pa moraš najti pravo rešitev.
• Vsaki izziv, katerega dobimo, moramo rešiti, ne glede na to ali je to poškodovana dostava, stranka s svojo težavo ali karkoli drugega, mi vedno moramo najti najboljšo možno rešitev za določeno situacijo, tako da je stranka na koncu zadovoljna.
Opiši nam delovno vzdušje v tvojem oddelku.
• Vzdušje je zelo lahkotno, in vsi smo si zelo blizu.
• Med seboj vsi komuniciramo in se zato tudi ugodno počutimo. Veliko se hecamo na lasten račun, pa tudi na račun vodje tima.
Zakaj bi nekdo moral izbrati JYSK za svojega delodajalca?
• V prvi vrsti bi rekla, da zaradi skupnosti katero imamo. Zaradi dejstva da smo si vsi blizu in da se lahkotno počutimo eno ob drugem – in seveda tudi zato ker imamo veliko izzivov in možnih rešitev katere najdemo vsak dan znova, kar je odlično.
• Morate biti pripravljeni za delo, ki ima veliko različnih nalog in morate se znati nasmehniti vsakič ko dvignete telefon in s tem osrečiti stranko.
Kaj sledi? • Zaenkrat sem zadovoljna, vsekakor pa se še naprej želim razvijati in napredovati tukaj v JYSKu.
• Naš oddelek za odnose s strankami se vsak dan širi in zato imel veliko možnosti za napredovanje, kot npr. Specialist odgovoren za področje ali Vodja tima.
Kot Specialist za odnose s strankami boste imeli sledeče odgovornosti:
• Biti odličen specialist in prispevali boste skupnemu delovanju Oddelka za odnose s strankami ter celotnega tima
• Učili se boste in nadgrajevali znanje o naših artiklih in zadovoljevanju strank
• Poznati svoje stranke – poznati potrebe, situacije in razpoloženje stranke
• Zagotoviti vsakodnevno kvaliteto dela Oddelka za odnose s strankami
• Sodelovati pri izboljševanju in razvoju vsakodnevnih postopkov
To delovno mesto je za vas idealno, če ...
• uživate v napetem in naglem okolju, kjer se vsaki dan razlikuje od preteklega
• orientirani ste na rezultat ni motivirani da prispevate učinku celega tima
• imate odlično energijo, karizmo in pozitiven odnos
• ste timski igralec in dober sodelavec, ki je vedno pripravljen pomagati
• veseli ste in osredotočeni na zadovoljevanje strank, vedno imate v mislih, da je stranka vedno na prvem mestu in mu vedno želite nuditi edinstveno nakupovalno izkušnjo
• prilagodljivi ste in sposobni prioritizirati naloge
• ste delavni, natančni in pripravljeni na učenje in razvoj
Izvedite še več o nas, in odkrijte kaj vam lahko ponudimo
Da bi izvedeli več o delovnem mestu Specialist za odnose s strankami in kulturi podjetja JYSK, kliknite na "Spoznajte Kristino" – eno izmed naših Specialistov za odnose s strankami, ki opisuje kako je delati pri JYSKu.
Vas še kaj zanima?
V kolikor imate kakršna koli vprašanja vezana za delovno mesto, nam lahko pišete na posao@jysk.com.
Osnovno o tvojem delovnem mestu?
• Komunikacija z drugimi, je nekaj kar zelo rada opravljam, delov trgovini pa mi ni tako zelo odgovarjalo – zato sem želela probati z delom v oddelku odnosov s strankami.
• Od nekdaj sem vedela, da je JYSK eno veliko podjetje, in da se tukaj dogaja veliko stvari, pa vseeno nisem vedela vsega o JYSKu. Tako da sem samo skočila v delo in danes sem vesela da je bilo tako.
Kako je biti Specialist za odnose s strankami v JYSKu?
• Menim, da je odlično in da se vsak dan razlikuje od prejšnjega. Odgovarjanje na klice in elektronska sporočila na prvi pogled deluje monotono, a se tudi to razlikuje od dneva do dneva – nikoli ne veste kdo vas kliče in kakšen problem bo potrebno rešiti.
• V oddelku za odnose s strankami imamo veliko različnih nalog, katere opravljamo, in v vsakem trenutku morate biti pripravljeni na reševanje problemov in na zagotavljanje zadovoljne stranke.
Izzivi s katerimi se srečuješ na delovnem mestu?
• Izzivi so, med ostalim tako ali tako nikoli ne veš kdo te bo poklical. Lahko je to stranka s težavo, ali pa dostava blaga, ki je bila poškodovana – ti pa moraš najti pravo rešitev.
• Vsaki izziv, katerega dobimo, moramo rešiti, ne glede na to ali je to poškodovana dostava, stranka s svojo težavo ali karkoli drugega, mi vedno moramo najti najboljšo možno rešitev za določeno situacijo, tako da je stranka na koncu zadovoljna.
Opiši nam delovno vzdušje v tvojem oddelku.
• Vzdušje je zelo lahkotno, in vsi smo si zelo blizu.
• Med seboj vsi komuniciramo in se zato tudi ugodno počutimo. Veliko se hecamo na lasten račun, pa tudi na račun vodje tima.
Zakaj bi nekdo moral izbrati JYSK za svojega delodajalca?
• V prvi vrsti bi rekla, da zaradi skupnosti katero imamo. Zaradi dejstva da smo si vsi blizu in da se lahkotno počutimo eno ob drugem – in seveda tudi zato ker imamo veliko izzivov in možnih rešitev katere najdemo vsak dan znova, kar je odlično.
• Morate biti pripravljeni za delo, ki ima veliko različnih nalog in morate se znati nasmehniti vsakič ko dvignete telefon in s tem osrečiti stranko.
Kaj sledi? • Zaenkrat sem zadovoljna, vsekakor pa se še naprej želim razvijati in napredovati tukaj v JYSKu.
• Naš oddelek za odnose s strankami se vsak dan širi in zato imel veliko možnosti za napredovanje, kot npr. Specialist odgovoren za področje ali Vodja tima.